1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik hoop wel dat we weer een sniper level krijgen zoals in deel 1. Dat was erg vet vanuit die kerktoren, net als in Saving Private Ryan. ;):)
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat sniper level was echt vet ja, het kwam op mij alleen wel een beetje arcade over, maar toch een erg intense hoofdstuk. _O_
     
  3. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ffe het filmpje van de UbiDay's gekeke.. godsallemachtig wat zag dit er goed uit... Zijn het trouwens in-game beelden. zoals je ziet als die in het huis schiet...? met die rode muren en alles.. en als die het hekje kapot knaltwaar een duitser achter zit... het lijkt wel of het ook Third-Person word..:p het zit er in idergeval kapot mooi uit!:p kan nie wachte..

    Greetsz
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het is ingame en nee, het wordt geen third-person shooter. Niet helemaal althans, als je schuilt is het waarschijnlijk alleen third-person. Beetje zoals Rainbow Six Vegas als ik me niet vergis. :)
     
  5. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    http:\\www.xboxyde.com

    hier staat een presentatie filmpje van 12 minuten ofzo met alleen maar ingame beelden.
     
  6. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hee bedankt voor het filmpje.. deze had k nog niet gezien.. zit er echt verrschikkelijk goed uit!! ga meteen hale als die er is:D ben denk k niet de enige.. jammer dat het nog ffe duurrt.. maar goed. spreek jullie;p

    Greetsz TIjmen
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    die stond er 5 dagen geleden al
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hij zegt toch ook niet dat ie er net pas op stond...
     
  9. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een topper, alleen die A.I vond ik nogal slecht, bij earned in blood flanken je vijanden je nog hier zie je dat niet terug in demofilmpje!

    Ze hebben nog genoeg tijd om dat te fixen
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat het wel al erin zit maar doe demo level nog niet anders kunnen ze niks vetrellen over de game en hoe alles werkt omdat ze dan de hele tijd worden geflankt.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deel 1 en 2 nooit gespeeld, maar dit derde deel ziet er eigenlijk te vet uit om mis te lopen. Alleen ben ik bang dat het te veel op andere WOII shooters lijkt die ik al gespeeld heb (CoD, MoH). Kunnen jullie mij vertellen waarin BiA zo bijzonder is vergeleken met andere games in zijn genre? :)
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Brothers In Arms is zo'n titel die je als een van de weinige, je vanaf minuut 1 bij de strot weet te pakken. De verhalen zijn allen waar gebeurd en dat is duidelijk te merken. De sfeer die men heeft weten over te brengen is subliem. Je teamleden die schreeuwen, het geluid wat door je kamer walmt en de zeer intense actie maken de setting WWII een ware genot. En het is Brothers In Arms die hier als enige glansrijk in slaagt.

    En ja dan heb ik het nog niet over de briljante flanksysteem gehad. Het werkt zó makkelijk en het is o zo doeltreffend. Als ik mijn zet zie slagen geef dit mij een enorme kick en van de WWII games die ik heb gespeeld, weet alleen BIA dit mij te geven. Ik kan hier nog uren over doorgaan, maar als er een game met de 'WWII' certificaat mag worden bestempeld is BIA het wel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    idd de sfeer is geweldig, je krijgt echt een beetje een band met je mede-soldaten.
    Bovendien is het een shooter waarbij je je hersens moet gebruiken, niet domweg alles afknallen.
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Stom van me, maar een andere zeer belangrijk punt wat ik inderdaad ben vergeten (:emo:) en zo noodzakelijk is in een shooter, de AI. In Brothers in Arms van hoogstaand niveau.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooral in het tweede deel, zoooo wat was dat goed en moeilijk. _O_
     
  16. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    in deel 2 vond ik het te moeilijk ben toen destijds niet meer veder gegaan kwam gewoonweg niet veder
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begon op hard omdat ik dacht dat kan ik best nadat ik het eerste deel ook op hard had uitgespeeld. Die moeilijkheidsgraad ging al snel naar normal en nog was het verdomd moeilijk. :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet nog wel dat ik helemaal in het verhaal zat en dat ik het jammer vond dat ik het uitgespeeld had het werd ook goed verteld via dat interview.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    BIA is gewoon een echte topserie. De sfeer is altijd geweldig inderdaad, en je maakt ook een soort van band met elkaar in deze game, het heet ook niet voor niets Brothers in Arms. Dit is een Forza/GTR onder de oorlogsgames.
     
  20. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 2 meerdere keren bij vrienden gespeeld, vond het ook echt een supervette game, had toen helaas me ps2 al verkocht, en had dus geen console's meer, ga dit deel wel zeker weten halen, het speelt zich gewoon in Nederland af _O_ lijkt me echt supervet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina