De mannen van Ubisoft hebben het eindelijk OFFICIEEL aangekondigd! Cube & PS2 bezitters zullen ook kunnen genieten van de avonturen van Sam Fisher! Splinter Cell on the Xbox™ has already been one of the most talked about games in the industry during this holiday season and the game is now anticipated to be very popular on the other platforms this spring. By expanding the game's release, Ubi Soft confirms its commitment to offer outstanding moments of entertainment to all players as well as its long-term ambition for the Splinter Cell brand. Dat de GC & PS2 versies nog een tijd op zich zullen laten wachten is duidelijk, de gfx engine moet voor een deel herschreven worden omdat de 2 consoles geen pixel en vertex shaders hebben (Xbox heeft een geforce 3.5 gfx chip). Hoe ze er in gaan slagen de fantastische schaduweffecten na te bootsen is voorlopig nog een mysterie, hopelijk blijft de gameplay intact! [Bron: Voodooextreme ]En als je op de officieele game site van splinter cell gaat komt er een pop up met het nieuws dat splinter cell ook op de PS2 komt + enkele screens.
Haha... Splinter Cell op de Gamecube Nu kunnen we wel een goeie gfx-vergelijking houden... ik heb zo'n voorgevoel wie er als beste uitkomt...
en vooral op de ps2.. met zulke graphics en mogelijk slechtere framrate zou ik het spel niet eens meer willen spelen :{
Maar waarom staat er op de officiele site niet bij dat ie op de gamecube komt? Komt ie dan misschien alleen maar op de ps 2? Edit: Ownee, ik zie het al.
ik vind het er maar bagger uitzien, en night vision is een stuk minder mooi. de HUD is trouwens ook verandert
nou mooi is dat. goodbye exclusiviteit ik wist al dat SC misschien naar ps2 en GC ging, maar ik wist het nog niet zeker. hopelijk word het een splinter cell zonder schaduwen of een splinter cell met 5 levels of een splinter cell zonder thermo en night goggles of een splinter cell zonder split jump (over split-jump gesproken, in welke levels kan je die move eigenlijk doen, want ik ben nu bij abbatoir en ik heb em nog maar 1 keer kunnen toepassen ( police station bij die cellen). waarschijnlijk heb ik heel wat mogelijkheden gemist, maar waar kan je em gebruiken?)
Ik gebruik em (haast) nooit. Maar in the CIA HQ kon je hem bij die rekken gebruiken. De kamer onder de kamer waar je de SC-20K krijgt. Tussen de rekken in. En die HUD van de PS2 ziet er niet uit.