Ik had vorige maan De Pu gekocht waar een dvd bij zat voor info over de xbox enzo ,heel weird dvd met mensen die 4 oren hadden enzo echt heel raar maar er zat een clip bij wat over xbox live ga je ziet een jongen die iets van een vecht spel zit te gamen weten jullie welke dat is hij ziet er nogal dope uit heel erg dope, ?????
je vraag gaat over een game en hoort dus in games chat thuis...--->moved! Let ff op waar je je threads post.
Ik kan me nog wel herinnen dat ik een menu zag in 2 sec en er stond iets van een naam ik zal zo ff kijken en de naam hier sturen Ik bedoel hoe die game heet :{
Ja,dat vroeg ik me teon ook al af,echt zo van,WOW,dat is een vet spel,wil ik hebben om op Xbox Live te spelen
jah dat filmpie was volgens mij vooral bedoelt om te laten zien wat je allemaal met Xbox Live! kan. niet om mooie games te showen. die games bestaan dus ook niet.
De naam kwam in de clip zelf voor bij dat vechtspel hij kan wel nep zijn dit is de titel die je heel even te zien krijg op de clip: CHROMO WARRIORS TOURNAMENT
De naam kwam in de clip zelf voor bij dat vechtspel hij kan wel nep zijn dit is de titel die je heel even te zien krijg op de clip: CHROMO WARRIORS TOURNAMENT