Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Officieel 15 juni, maar www.nedgame.com zou 1 juni zeggen. Als het 15 juni word, dan is dat gelijk met de verwachte release van Colin McRae - Dirt.

2. Kempii

Kempii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het is toch vaag dat bij Bol.com een levertijd van 2 -4 dagen staat terwijl de game nog niet uit is en Nedgame zegt 1 juni, terwijl andere sites latere data noemen. Zouden Bol.com en Nedgame gewoon hun site hebben geupdate? Nedgame zit in Apeldoorn, waar ik woon, en die hebben dat volgens mij wel s eerder gehad, dat een game werd uitgesteld, en dat zei een vroegere releasedatum hadden dan andere winkels, maar dat hij bij hun pas later dan die vroegere releasedatum uitkwam.

Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  4. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het net ook gezien op Bol.com. Denk dat ik dalijk eens even naar mijn lokale gameboer bel, die kan me misschien meer vertellen.

Ik weet wel dat Colin McRea; Dirt eerst ook op 1 juni stond bij Bol.com, dus of het echt waar is weet ik niet.

5. Kempii

Kempii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister de klantenservice van bol.com gebeld of het spel ook echt kon bestellen. Zij vertelden mij dat het gewoon kon. Ze zeiden dat het wel eens vaker voor komt dat zij een spel eerder hebben en dat zij zich niet aan een bepaalde release datum hoeven te houden. Ik had het spel ook besteld, maar toch weer geannuleerd. :p Want een gameshop, in Eindhoven, zou het spel ook op 1 juni zou binnen krijgen.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik ga vrijdag dus echt wel kijken in de stad. Ik moet en zal Overlord en Two Worlds hebben. Two Worlds word wel pittig denk ik. Ik hoop alleen dat het vette games worden waar je net zoveel, of nog meer, fun aan kan hebben als Oblivion. Bij Two Worlds zullen dan ook wel online achievements zijn. Ik reserveer in ieder geval wel 120 euro voor beide games. ;)8)

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.932
    Wanneer komt ie nou uit jongens?

8. Jujulza

Jujulza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je kijkt een paar posts boven je :emo:

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.932
    Mensen zeggen boven dat ie op 1 juni uitkomt maar volgens de startpost 29 juni. Ik wil weten welke van de 2 t nou echt is.

10. Jujulza

Jujulza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand weet het zeker.

11. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net eens gebeld met e-plaza en daar vertelde ze me dat hij is uitgesteld tot eind juni. Terwijl mijn lokale gameboer hem vandaag of morgen verwacht. Als zij hem nu ook niet krijgt dan bestel ik hem bij bol.com.
    Heb ik hem na het weekend en dan zit ik net in mijn vrije dagen, kan ik hem eens goed aan de tand voelen.

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik maar eerst dat ik wat reviews afwacht, wil eerst zeker weten of die de echte oblivion killer is!

13. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga er niet vanuit, het vreemde is dat alle Duitse bladen het spel de hemel in prijzen, terwijl bv Engelse en Amerikaanse sites niet zo te spreken zijn over het standaard verhaal, de vele bugs en het nu al legendarisch onbestuurbare paard wat je in het spel kado krijgt.. tel daar ook nog de 3 patches bij op die inmiddels voor de PC versie verschenen zijn.. Ik denk dat Microsoft de zaak effe heeft bevroren totdat er een echt speelbare console versie uit is.

Maar t blijft wel een titel die me boeit, een nieuwe nextgen RPG is altijd welkom natuurlijk

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    het game staat op 29 juni

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb hem net bij www.nedgame.com besteld gisteren. Zij verwachten hem 1 juni, en dat is morgen. Ik heb de Collector's Edition voor 59,99 incl verzending gekocht! ;)8)

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je m morgen of overmorgen ofzo krijgt Yellow 13, wil ik wel graag een eerste indruk van je over :
    gameplay
    graphics
    plus en min punten!
    en je conclusie of die de oblivion killer is, neem er in ieder geval de tijd voor ;)

@ gnudde.. ja weet ik, daarom ga ik ook wat reviews afwachten en daarna wel kijken of ik m ga kopen... ktwijfel ook nog over forza 2, en als die neem ben ik daar ook wel tijdje zoet mee :9

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik had het ook wel een beetje verwacht. Iemand had hier al de PC versie gekocht en vond hem echt tegenvallen. Het spel is in DLD gemaakt, dus de reviewers daar zijn allemaal extra positief natuurlijk. Reden des te meer om voor dat soort reviews op te passen en ze met een korrel zout te nemen. Persoonlijk denk ik dat het beter is de internationale reviews af te wachten... die zullen Two Worlds stukken nuchterder beoordelen hoop ik.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Laat even weten als je hem hebt, want ik vraag me af of hun releasedatum klopt.

19. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    bol.com heeft inmiddels de releasedatum aangepast naar 29 juni.... De kans dat de game eerder komt lijkt me dan ook vrij klein :mad:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb hem nu nog niet, maar ik zal als ik hem zeker even wat belangrijke punten posten. Maar goed, als ik hem pas krijg op de officiele releasedatum, 15 juni ofzo, dan heeft het voor deze topic ook weinig. Zoniet, dan moeten jullie de game ook maar bij www.nedgame.com bestellen als ik positief ben. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina