1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dit het beste spel in single player voor de xbox360 maar ik vind multiplayer op geen zak trekken, ik was multiplayer al beu na 1week spelen..
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Wat is daar mis mee? Het is tenminste een wapen waar je mee moet richten en niet moet sproeien.
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    De lag... Altijd als ik de bow gebruik en hem echt vol in iemand schiet mist hij door de bulletlag...
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bedoelde je het zo. Tja, dan is elk wapen klote.
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind de sniper noujuist de fijnste als het om lag gaat. Met dat wapen kan ik nog rekening houden dat ik ervoor moet schieten. Shotgun sta je vaak tegen iemand aan in het rond te knalle en hope dat je raakt.
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck zeg.........
    Ik heb 100 killls in annex ranked matches met chainsaw en nog da achievement niet :confused:
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    In annex tellen die kills ook niet.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievement match

    Paar keer riepen mensen het toen ik weer eens een game aan het hosten was, maar een achievement match is dus een match waarbij je afspreekt dat je elkaar helpt om achievements te krijgen.

    De lastige pistolero, of een flink aantal revives. Toch snap ik een aantal dingen niet.

    Waarom de smoke ? Dat je met smoke zwaait wat betekent dat ? Of de slaande beweging naar een allie ?

    Als iemand achievement match wilt doen
    Ik host games met 3 streepjes, dus PM me maar !
    Rooftops - 1 round - 1 minuut
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Big L ben je dan zeg.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Never mind snap 't al ^_^ en doe dit gewoon voor de grenade tag kills :) heb er nog 15 nodig
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een beetje raar dat je een aparte match gaat hosten voor de achievements, als je terugkijkt naar je achievements moet je kunnen zeggen, kijk dat heb ik bereikt na al die uren multiplayer,

    dat kan je niet zeggen als je het gedaan heb via een achievement match,
    ik vraag me af waarvoor je het dan doet, maja dat is mijn mening, mischien denken jullie er anders over:p
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Agja laat ze, iedereen weet dat die achivements en gamerscore niks bewijzen.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal eerlijk zijn dat ik er dus ook niet echt trots op ben, ik heb al vele uren online in gewone games gespeeld waar ik gemiddeld op de 2de of 3de plek eindig. Af en toe een finall kill by me. Maar ik word GoW een beetje zat maar wil toch de achievements hebben zodat ik de game 1000/1000 heb uitgespeeld of 950/1000 waar de "seriously achievement" wel erg pittig is }:].

    Player matches vind ik leuker aangezien ik dan met vrienden speel, maarja dan krijg je geen achievements :{. Als ik veel heb doe ik gewoon alleen player matches al is het alleen al omdat er daar minder gevloekt word enzo :thumbs:
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Over een paar dingen heb je zeker gelijk zoals gevloek en mensen die vroegtijdig stoppen. Maar als je met je vrienden wil spelen start je een chatgesprek en dan druk je tegelijk op find game als je dezelfde eisen hebt gesteld. Zo krijgen jullie allebei dezelfde matches te zien en kun je onderling afspreken welke je wil doen.

    Player matches vind ik over het algemeen zuigen omdat er vaak van die noobs rondlopen die hun eigen team mollen, je kills jatten, niet serieus spelen, stomme muziek op de achtergrond draaien of zo vriendelijk zijn om het zelf te zingen. Ik kan zo wel doorgaan maar player matches worden in mijn ogen niet serieus genomen. Ik vind het wel jammer want niet iedereen speelt voor de achievements maar gewoon voor de lol.
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik kijk toch wel uit voor iemand met 1000/1000
    Meer dan eentje met 70/1000
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanaf vandaag denk ik dit ook maar online spelen.
    Vandaag eventjes voor de tweede keer geprobeerd (1e keer vond ik het eerlijk gezegd niet zo fantastisch..), samen met iemand uit mn Friends list.
    Was opzich wel leuk, maar ik merk wel dat ik toch echt iemand ben die van Halo houdt.
    Misschien wanneer ik hem wat langer speel, dat het dan leuker wordt.. We zullen zien :)
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil nog effe die zielige moddereter bedanken voor het locken van mijn topic. Lock je eigen troep maar eens want dat interesseerd mij dan weer geen ruk. Die update info post ik maar even voor de mensen die het wel graag willen weten.

    Gears of War krijgt nieuwe content! Het zou gaan om updates in Annex en The Hidden Fronts, en wat misschien wel het beste is; nieuwe achievements! Deze achievements zullen waarschijnlijk voor Annex zijn omdat deze gamemode niet meetelt voor de reeds bestaande achievements.

    Epic is ook van plan om verbeteringen toe te passen op kleine dingen als de Roadie Run.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar er is een speciale gears of war thread, dus een beetje onzin om voor een update een nieuwe topic aan temaken, terwijl er al een gears of war thread is,

    is er al nieuwe informatie over gears of war 2 bekend? mischien wat screenshots of concept art? een release date?
     
  19. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    om welke onzinnige reden is je thread gesloten?

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=99572

    lol wat een bs

    best nieuw onderwerp, zie dat er maar eens als nieuwe titel tussen te proppen
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij het nou weer over:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina