Er zijn in totaal 4 of 5 verschillende games te koop voor 30 euro per stuk. Waaronder Halo en NFSHP2. En wat die andere zijn weet ik niet.
hmm jah heel aantrekkelijk alleen heb je voor L&K wel ook een speciale pas nodig net als voor de makro en zo. Voor normale gamers is het dus niet heel erg handig...tenzij je iemand kent met een pas...
yep je hebt er een pas voor nodig...das voor mij geen probleem maar voor andere wel. Ik weet niet waar ze precies zitten, maar er zit er wel 1 in Barendrecht
welke games waren er nog meer??? splinter cell misschien (hopelijk dus) hier een lijste ook gegoogeld Barendrecht, Beverwijk, Groningen, 's-Hertogenbosch, Leeuwarden, Nieuwegein, Nijmegen en Wateringen
Klopt ik woon hier zelf . Ff een keer langs de Lucas Klamer dan maar. Weet iemand wat die andere 3 games zijn?
Haha me vader heeft een pas en muh moeder heeft een pas bedankt voor de tip dat je daar goedkoop kan krijgen. Halo voor 30 goedkoop!!!!!!
ER zit er ook 1 in WAteringen lkkr digtbij voor my en trouwens bij de makro kan je ook goedkooop spellen krijgen maar daar heb je ook een pas voor nodig en hij zit in leidschendam
geen in NIjmegen hoor.. ik zou niet weten waar... ook in telefoonboek staat nix.. /edit: toch wel... aan de Energieweg (voor degene die in nmgn wonen) ik ga er morgen even langs
heeft iemand al iets gekocht daaro? was de prijs inc of ex btw? aangezien de makro ook altijd prijzen ex btw laat zien in hun krantje,, ff in de gaten houden dus, al is 36 euro nog goedkoop (voor de leken-> 30 + 19% = ongeveer 36)
Hoi allemaal, Ik wil jullie even op deze link wijzen. Hier vind je ook 24 goedkope games in de prijsklasse van 15 euro tot 50 euro http://www.playserver4.com/play247....o&r=XBOX&id=113