Ik was de reserve en gisterenavond hele avond online, maar ik dacht dat ik wel een invite zou krijgen als jullie mij nodig hadden
@cover : als ze nou nog 2 personen nodig hadden hadden we je cker geinvite. maar als je nog rond de 10 nodig hebt is het al verspilde moeite en tijd..
Volgende poging: zondag 10 juni om 19:30uur. laat even weten wie er dan kunnen. EN GVD ALLEEN ALS JE ECHT KAN
Ik zou vast wel kunnen, maar ik heb problemen met connecten naar je. Ik zou niet weten hoe ik dat kan oplossen.. Heb het ook alleen bij jou voor zover ik weet. Mijn NAT staat op MODERATE. Dan moet het toch lukken?
doe het dan een keer op zaterdag dan zijn er bij mij altijd veel meer mensen online die je eventueel kan inviten als mensen het laten afweten
Als mijn poorten op moderate staan kan ik mensen joinen die ook nat op moderate heeft staan. Ik kan niet mensen joinen die closed hebben. met OPEN kun je iedereen joinen. Zoiets was het, maar weet iemand welke 3 poorten ik okal weer moet doorlinken voor de xbox?
veel weet ik er ook niet van.Maar vraag dat op het hardware 360 op dit forum daar zullen ze je wel helpen
ja eindelijk gelukt.Ik wil ook iedereen bedanken en vooral de mensen die bleven toen ze hun achievement al hadden
was niet gelukt hoor veel mensen gingen weg en de helft kon mijn server uiteindelijk niet joinen, toen ben ik ook maar weggegaan.