1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    snap ik dan niet.. ben net gebeld, mijne is nog niet binnengekomen, probably donderdag.. terwijl ik 17-05 heb besteld.
     
  2. Fonias

    Fonias Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook gelezen dat mensen die voor mij besteld hebben bij Utrecht Overvecht het stuur nog niet hebben.
    Dat vond ik ook vreemd, dus toen ik het ging ophalen was ook wat wantrouwend. :confused:
    Was niet nodig, hoefde zelfs niet eens te tekenen. :9
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    baal ervan
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo maar even bellen naar het filiaal in hoogvliet!

    EDIT: Idd donderdag komt er een nieuwe lading! Hoop mijn stuur dan te hebben!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  5. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here:'-(
    Donderdag pas:x
     
  6. theebag

    theebag Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup ik ook, misschien donderdag...
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vanmiddag nog weer even teruggebeld .. en me stuur lag in de kast werd me verteld !

    Dus haal hem morgen op . had hem trouwens 16/5 al besteld
     
  8. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou het grote verschil tussen de microsoft variant en het Logitech Drive FX stuur? die Drive FX staat voor 40 euro op het internet. en die Microsoft voor 100+. en ga nou niet zeggen van had je bij Hoogvliet moeten wezen. dat is alleemaal achteraf. Welk stuur zou ik dit moment volgens jullie het beste kunnen kopen. Hangt natuurlijk weer van de + en - punten af. Bou dat hele wireless maakt me op zich niet uit. Maar wat is het verschil verder?
     
  9. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een dag het stuurtje van MS en het bevalt mij erg goed. Maar hoe krijg je de perfecte force feedback met de batterijen of de oplader erin?
     
  10. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geen force feedback met de batterijen :confused:
     
  11. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het stuur van MS en het is een heerlijk stuurtje. Moet wel even wennen maar gaat al aardig. Ik denk dat het MS stuur van een iets grotere kwalititeit is. Ik zou voor de MS gaan!
     
  12. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan em trouwens voor 99,95 euro's bij de bart smit kopen de ms stuur, dus kijk eerst ff bij de bart smit in de buurt anders ben je 30 euro duurder uit
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb beide sturen niet (heb wel het Logitech stuur besteld) dus ik weet niet wat het kwaliteitsverschil is, maar beiden hebben Force Feedback, en wanneer je dat volledig aan wilt hebben moet je altijd een stekker in een stopcontact stoppen dus heb je geen draadloos stuur. Maar het Logitech stuur is minimaal 60 euro goedkoper als je bij beide sturen naar de laagste prijs krijgt, dus daarom heb ik voor het Logitech stuur gekozen, want die lijkt me ook goed en ik hoor van mensen op dit forum die dat stuur ook hebben dat het een heel goed stuur is en dat heb ik ook gelezen in een review over het stuur en hij is toch 2,5 keer zo goedkoop bij de goedkoopste winkels. Het prijsverschil vind ik wel apart. Het Logitech stuur is bij de meeste winkels 90 - 100 euro, maar bij bijvoorbeeld Informatique 40 euro. Is natuurlijk wel een internetwinkel, maar het verschil is wel groot. En het Ms Racing Wheel varieert ook van 100 - 140 euro.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  14. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    het logitech stuur heeft geen force feedback...

    axial feedback is wat anders tog ? veel zwakker
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het Logitechstuur heeft wel Force Feedback:

    http://www.xgn.nl/360/review/3708/logitech-drivefx-wheel/

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=83671

    http://217.19.236.66/E3/?cat=5

     
  16. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je de stukjes die je quote dan niet eens zelf leest...

    Wat doet logitech heeft verzonnen is een leuke techniek om een soort force feedback te creeren.

    Bij force feedback zit er dus een motor in het stuurtje die het hele stuurtje in de rondte kan laten draaien, tegensturen bijv. als je met 2 wielen in de berm rijd.

    Wat de logitech doet is de bestaand rumble('force feedback') trilingen van de 360 controller omzetten naar trillingen op de as van het logitech stuurtje. Oftewel als je in forza over een curbstone rijd dan gaat de as een beetje rondjes lopen draaien omdat het met een controler ook trilt.

    Het officelee stuurtje krijgt echt instructies op het stuur dan bijvoorbeeld naar links te draaien.

    Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd maar het logitech stuurtje heeft absoluut GEEN force feedback!
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de stukjes wel gelezen, maar jij cker niet, ook de quotes niet, want het Logitech stuurtje heeft dus wel Force Feedback, ook al geef je het een andere naam, de techniek is hetzelfde en zeker niet slapper ofzo.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vermoed dat het MS stuur andere signalen gebruikt dan het stuur van Logitech. En dat daar het verschil in zit.

    MS signaal: draai as een beetje links- of rechtsom.
    Logitech: tril een beetje op de as, willekeurig dus..

    Dit zal met de licenties te maken hebben (denk aan de rf technologie etc)
     
  19. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die van logitech besteld
    hoelang duurt het voordat het vanaf de leverancier bij de filiaal is
    ?
     
  20. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    "The DriveFX wheel translates the feedback commands of the game into axial forces that make the steering wheel respond realistically to the car’s dynamics"

    Letterlijke vertaling:

    De DriveFX vertaalt de feedback singalen van het spel naar trillingen op de as zodat het realistisch reageerd op de bewegingen van de auto.

    Hij vertaalt dus de huidige feedback singale naar trillingen op de as.

    Het Microsoft stuurtje heeft speciale singalen nodig om zijn werk te kunnen doen, je moet niet voor niks een speciale versie van PGR3 hebben of een patch downloaden om forcefeedback te krijgen.

    Als je het zelf geloven wilt vind ik prima en ik wil het stuurtje ook helemaal niet de grond intrappen. Maar het stuurtje kost niet zomaar de helf van het MS stuur.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina