[PC] [PC]Show hier je ingame screenshots !

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij gewoon Distance quality instellingen? Of hoe dat tegenwoordig genoemd mag worden.

    Dat Sam and Max ziet er wel geweldig uit, moet ik zeker is proberen 8)
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38

    Het viel me pas op toen ik de pics op het forum plaatste 8) Ingame valt het niet echt op.

    Zojuist weer ffies een race gedaan en probeerde erop te letten. En de wielen zijn soms inderdaad hoekig, dan weer in de verte, en dan weer van een wagen dat naast je rijd. Ziet er vaag uit maar storend is het niet ;)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    w00t ! :D The Lost Valley, next-gen _O_

    Moet er wel bijzeggen dat het er ingame nog beter uitziet dan de screen doet vermoeden.
     
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is altijd zo, dus ja ;)
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de min. specs van tomb?
     
  6. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    best laag, draai hem super soepel op mijn amd 1800+ met 512 ram en 9800 pro
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38

    Bron: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=67537
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het verschil verschilt per game. In dit geval vond ik het verschil erg groot.
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    het is alleen eerlijk gezegd niet next-gen
    de echte next-gen functie is bij Anniversary er uit gehaald
    wel jammer, maar ja, loopt nu wel beter
    ben echt verslaafd aan de game
    was mijn favoriete game van de PS1 en nu nieuwe graphics en betere gameplay
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet next-gen ? Ik vond wat ik in de demo te zien kreeg anders niet onderdoen voor de graphics die ik in Legend (met next-gen content ingeschakeld) voorgeschoteld kreeg. Ook de manier waarop het water van Lara's lichaam afloopt als je net een duik hebt genomen (je moet dan maar eens met de camera inzoomen door in een hoek te gaan staan ofzo)....het ziet er werkelijk prachtig uit, ook het leveldesign en de manier waarop de watervallen weer worden vormgegeven :eek: Veel mooier dan Legend is het zeker niet, maar als je Legend nog steeds als next-gen beschouwd geldt dat zeker ook voor deze game.
     
  11. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    effe aandacht op "ONTOPIC"

    heel mooi mislukte stunt met een dikke jeep over de mensenbrug te rijden maar ondertussen liep die vastzitten enja ik konde ook niet meer omhoog komen dusja vervolgens heb ik maar met de boot gevaren

    [​IMG] - [​IMG] - [​IMG] - [​IMG]

    en Far Cry is de antwoord als jij afvraagt welke spel het is

    hier nog wat meer screenshots

    ultrascherpe sniperschutter (in de 700m en de ander is in de 600m ver geschoten en dan nog geraakt ook)
    voor mensen die bewijs willen zien (zie de cijfers op rechtermidden van de sniperscope)

    [​IMG] - [​IMG]

    voor de mannen onder ons ^^

    [​IMG] - [​IMG]
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Crystal Dynamics heeft prachtig werk geleverd met de Tomb Raider remake, zie hieronder een screen van mijn aankomst in de City of Vilcabamba uit leveltje 2 :

    [​IMG]

    En nog een natte Lara :+ :

    [​IMG]

    Eigenlijk zou je er ter vergelijking screens naast moeten zetten van de exact zelfde locaties en kijkhoeken uit het origineel, om te zien hoe de techniek er in 10 jaar tijd op is vooruitgegaan :eek: Ik vond de levels toendertijd al sfeervol, maar wat ze hier neerzetten is toch wel erg indrukwekkend moet ik zeggen (en dan ben ik nog maar net begonnen met spelen :D). Nu ben ik misschien wel wat overenthousiast omdat dit voor mij een behoorlijke nostalgische waarde heeft. Ben benieuwd of de rest van de locaties ook datzelfde gevoel bij me oproepen, en of ik de verschillen met het origineel eruit weet te pikken. De game lijkt (tot nu toe in elk geval) ook soepeler te draaien dan de PC versie van Legend. Als Tomb Raider fan kon je je geen betere game wensen, het is dan ook iedere euro van z'n geld waard _O_

    *Gaat snel verder avonturieren :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja Tomb Raider (de demo versie) heeft mij ook verbaasd, op mijn Geforce 6200 AGP 256mb ziet het er ook al fantastisch uit, draait soepel kan niks anders zeggen dan dat ze een erg goede engine hebben gebruikt. Net als Painkiller (PainEngine), en uiteraard FarCry die zien er ook nog super uit en draaien soepel, daar kunnen sommige engines nog wat van leren... bijvoorbeeld Doom 3 waar ik niet aan af kan zien dat het zo zwaar moet zijn, alles is namelijk donker. :{

    Wat shotjes uit de demo zoals ik hem draai.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Oeps! :+
    [​IMG]

    Toch moet ik wel wennen aan de besturing, al tijden geen Tombraider gespeeld de laatste keer was deel 1 op de Saturn.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel werkt perfect met de Xbox 360 controller (vandaar ook het Games for Windows logo), maar ook met muis en toetsenbord is het prima te spelen vind ik ! :)
     
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind na het zien van die vergelijkingen alleen maar meer dat ze er heel goed werk van hebben gemaakt! Beter als bijvoorbeeld de nieuwe Ninja Gaiden op de PS3 waar naar mijn menig weinig grafisch verschil in zit ten opzichte van de Xbox versie.

    Het kan dus wel! :thumbs: Heb trouwens vandaag maar de gehele versie van Tomb gekocht, heerlijk spel oude tijden herleven uiteraard de pc versie! ;)

    @Zero
    ja het was ff wenne maar nu ik een tijdje bezig ben gaat het goed, was gewoon nog de Saturn controller gewend met Tomb Raider.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, het is idd maar net wat je gewend bent. Een controller werkt opzich goed, maar de oude Tomb Raiders speelde ik toendertijd op de PC ook met het keyboard. Dat gaat nu ook weer prima moet ik zeggen :)
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    [​IMG]

    HalfLife2 Lost Coast HDR show off. Op mijn laptop :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke laptop ;)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, vind Lost Coast mooier :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina