Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    GTA? :confused: Ik neem aan dat je GT (Gran Turismo) bedoelt. Ik vind dat juist wel super vet, beginnen met goedkope tweedehands auto's, dan opklimmen naar duurdere auto's, en meer verschillende type auto's, bijvoorbeeld ook voor offroad, er moeten zoiezo veel meer auto's in. Of dat je bijvoorbeeld een Subaru Impreza koopt, en deze kan tunen voor op de weg, of meer voor offroad. Of gewoon meerdere type auto's en meerdere type races, dat je dus voor de ene race een andere auto nodig hebt dan voor de andere race, dan is het ook veel leuker en nuttiger om je autoverzameling uit te breiden.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En ze mogen weleens een fatsoenlijke omgeving maken, hier is niet te rijden man op Oahu. Al die hobbels in de weg icm slechte psychics zodat je echt aan het stuiteren bent. Ik wil een mooie lange rechte snelweg zoals de Autobahn. Dat is pas genieten!!
     
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee GTA. Als je sommige ideeën hier hoort, of op andere fora, dan lijkt het net of men het wil veranderen in een GTA-kloon. Benzine-systeem, werk, mensen op straat, 'gewone' auto's. Dat soort dingen.

    Meer auto's is wel een goed idee, en dan inderdaad iets meer variatie in autotypes.
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    srry, maar de vergelijking met gta vind ik totaal nergens op slaan hoor, we hebben het over hele andere ideeen, heeft weinig met gta te maken. Dit is een race/race lifestyle game waar het draait om je auto, en de ideeen gaan erom dat je niet meteen een exotic hebt, maar dat je begint met een slechtere auto en dan tunen en opklimmen, meer type auto's en meer variatie in de omgeving en meer te doen in de cruisemode, dat heeft toch niks met een game te maken waar je een megastad hebt waar je af en toe een auto jat om van a naar b te rijden en daar tune je je auto niet eens omdat ie zo weer kapot is en er zitten amper races in en er zit een uitgebreide storyline in in een maffiasetting waarin je allerlei missies moet doen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  5. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    bugatti licensie :)
     
  6. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vergelijk ik helemaal niks. Ik zeg alleen dat mensen het met sommige ideeën steeds meer op GTA willen laten lijken in de zin van mogelijkheden om het autogebeuren heen zoals een brandstof-systeem of het idee dat je uit je auto kunt stappen.

    Ik vergelijk TDU in geen van mijn vorige posts met GTA, dus ik weet niet hoe je daar bij komt.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    lol. je zegt in een post van jou dat tdu2 met de ideeen van sommigen meer en meer op gta gaat lijken, en dan leg ik uit dat tdu2 met die ideeen erin totaal niet op gta lijkt en dus niet te vergelijken is.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    je kan een ps3 en een broodrooster toch ook niet vergelijken
    toch dacht mijn moeder dat de ps3 een broodrooser was

    lijken is niet vergelijken
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is juist leuk dat je uit je auto kunt stappen, en dat soort elementen erin. Dat doet je alleen maar meer waardering hebben voor je auto en gamebeleving. Waarom word er hier met GTA vergeleken? Dit is een free-roam-racer. GTA is een freeroam shooter, ik zie niet echt een vergelijking met GTA, het enige is dat het ook een freeroam game is. Is toch gaaf om online met een paar man even op een terras te zitten met zicht op je auto? En mensen die op straat lopen en hun hoofd omdraaien als je met een Ferrari voorbij komt...
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je redenering klopt niet helemaal. Wanneer je 2 dingen op elkaar vind lijken, dan kun je dmv vergelijken constateren of beide dingen ook echt op elkaar lijken. Zo kom je erbij de vergelijking van de PS3 en de broodrooster achter dat beiden elektrische apparaten zijn waar je iets plats in stopt, maar dat je met de een je broodje roostert en je met de ander een game speelt, dus dat de beide apparaten in dat opzicht niet op elkaar lijken. En zo is het ook met GTA en TDU. Hij vind dat TDU met de genoemde ideeen teveel op een slechte GTA gaat lijken, maar dan leg ik uit dat deze games totaal niet op elkaar lijken, door ze te vergelijken, en te constateren dat ze grotendeels verschillen :):
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    vind ik ook, en als ze dit allemaal niet doen, moet er in iedergeval wel zijn dat je ein je eigen huis en garage enzo kan lopen.
    en dat je pas auto's van classe d of beter mag kopen als je pro bent, want dat zorgt er dan voor da je niet gelijk met een lamborghinitje langs scheurt
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    idd, tdu is vet, maar het kan veel beter uitgewerkt worden met meer variatie en meer te beleven zodat de rij-ervaring nog veel vetter is. En als je eerst met een kleine auto begint en niet na een paar races al een van de beste auto's uit de game hebt, dan is de uitdaging groter en is ook de waardering voor de exotic als je die uiteindelijk hebt groter. En ik vind het leuk om juist eerst met bijvoorbeeld een Honda CRX te rijden. En er moeten meer soorten auto's zijn. En er moet meer te doen zijn, zoals bijvoorbeeld benzine tanken.
     
  13. AntraXxX-

    AntraXxX- Guest

    Benzine zou me ook een echte top functie in TDU2 lijken!! Wat meer vrijheid (niet dat je op straat kan lopen ofzo..) zou ook mooi zijn.

    Dat je eerst begint met een aardig tweedehandse wagen, en dan later opbouwt naarVW-Volvo-Audi-TVR-Ferrari etc. zou me veel leuker lijken, omdat je dan pas echt trots bent als je na een week of 2 zweten eindelijk die V12 Lamborghini Murcielago motor mag laten brullen! :D
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je trouwens de meeste online rijders vinden nu kan ik echt een poos rondrijden en zie helemaal niemand
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor vragen over TDU moet je in het TDU topic zijn, dit is TDU2, die is nog niet eens uit. Je kan trouwens op je map vinden waar andere mensen rijden. Moet je met je triggers of bumpers ff switchen. Zo kom je ook bij een map met alle challenges en een map met alle key objects en dus ook een map met de mensen die online zijn en waar ze rijden.
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    dom weer niet goed gelezen.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wanneer zou er eens nieuwe info over deze game komen? Want volgens mij is hij nog niet eens officiel bevestigt.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de eerste officiele info over TDU2 in september zal komen, mits de game in Q1 2008 zal komen.:)
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kwam een supervette auto tegen op de site van Topgear, tis nog wel een concept, maar hij wordt wel voor de markt geproduceerd. En het is een hybride, dus als ze benzine tanken gaan toevoegen is hij weer wat zuiniger :9

    Het is de Toyota FT-HS Supra:

    [​IMG]

    Ik hoop dat ze deze auto in de game stoppen! :)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop dat ze ook een aparte Concept klasse aanmaken, want er zijn zoveel super gave concept wagens!!! Deze ziet er ook erg dik uit. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina