Het gaat om de reward card "Accumulate a fine of 50.000 while in freeroam" Wat moet je nou precies doen om deze kaart te halen, ik ben al meerdere keren aangehouden en heb dan deze bekeuring betaald en alles bij elkaar opgeteld is dit meer dan 50.000, maar nog geen reward card unlockt... Iemand een iedeetje want het is de enige offline reward card die ik nog moet doen ....
accumulate is bij elkaar op(geteld), in dit geval betekent het denk ik dat je in 1 achtervolging 50.000 boete moet veroorzaken, en niet met meerdere achtervolgingen als de achievement meer dan 10 punten waard is denk ik dat ik gelijk heb
Weet het al!!!!!! Ik heb nu die reward card.. alles word bij elkaar opgeteld(iets wat je ook nergens kan terug vinden) dus je hoeft het niet in EEN keer te doen en je hoeft je ook niet te laten pakken... Duurt alleen wel ff voordat je deze reward kaart krijgt. Ik had waarschijnlijk het schermpje met info te snel weggeklikt want ik dacht zo van mmmmmmmmmmmmmm laat ik nog eens bij mijn reward cards kijken.. en wat zag ik ?????? Alles VOL(off line dan he!) Ik Ga nu maar weer verder met Online puntjes vergaren tot level 50 LATERSSSSSSSSS