1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Left Foot Braking. Geeft extra grip in de bochten. Zeker niet nutteloos.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Klotekutzooi, zijn ze vanmorgen aan de deur geweest om mn Logitecht DriveFX stuur en Hanssystem te bezorgen, maar ik lag nog in bed. Nu hebben ze het Hanssystem bij de buren bezorgd, dus die kan ik zo ophalen, maar het stuurtje moet je voor tekenen en die bieden ze pas morgen weer aan en kan je ook niet tussentijds zelf ophalen. Bij Selektvracht kan dat wel. Als ze iets aanbieden en je bent niet thuis en ze het dan later weer aanbieden. Dan kan je het pakketje ook zelf ophalen voordat ze het opnieuw aanbieden. Maar bij TNT kan dat niet. Anders had ik nu mn stuurtje en hanssytem gehad, majah, het hanssystem kan ik ophalen bij de buren en het stuurtje heb ik dan als het goed is morgen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hoezo, dus je remt ... en je geeft tegelijkertijd gas!? Waarom rem je dan niet gewoon, gas los .. rem los en gas erop!?
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat denk ik niet om het tegelijk gas geven en remmen maar wel om de tijd die je erover doet om weer op het gas of de rem te zitten. Als je switcht van pedaal doe je er langer over dan als je je andere voet er al boven had zweven. Maar goed als je zo gefocussed bent op ronde tijden dan moet je gewoon lekker de controller nemen want die is volgens mij in praktisch alle gevallen sneller dan het stuurtje, aangezien je daar veel sneller van het ene uiterste naar het andere kan...

    Ik heb vandaag mijn tablemate van verzendshop ontvangen en eens gekeken of dat wat is. Ik krijg er gemengde gevoelens van, opzich is het een leuk dingetje qua formaat etc. Maar toch wel redelijk instabiel, vooral naar links en rechts. Ik hoop van het weekend hem wat te kunnen verstevigen om te kijken hoe dat is. Ik ben er zelf verder blij mee want ik wil mijn stuurtje snel kunnen opbergen en dit tafeltje leent zich er perfect voor, maar tis verre van de ideale oplossing voor de die-hard racing freaks :)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  5. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen iDeal
    kan ik met een accept giro met een van de onderste manieren betalen?

    Vooruitbetaling d.m.v. overboeking1
    iDeal (online betalen dmv internetbankieren)
    Rembours (Max. € 1.000,- )
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, acceptgiro kan niet.
    Maar heb je dan geen internetbankieren? :eek:
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    idd, als je internetbankieren hebt, dan kun je via Ideal betalen, daar hoef je verder geen apart programmaatje voor te hebben, alleen via Ideal selecteer je je bank en dan word naar je bank geleid en daar staan alle gegevens zoals rekeningnummer en de ordernummers etc allemaal al ingevuld. Is heel handig, internetbankieren is zoiezo heel handig. Je hebt altijd je rekening overzicht bij de hand en je kan altijd geld overmaken en dat staat dan over het algemeen ook nog eens meteen op de rekening van degene waar je het geld naartoe overmaakt.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    //edit

    Waarom zie ik de laatste pagina nooit :/
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  9. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fortis kan het ook daarmee zoja kan iemand dat uitleggen
    ik heb wel internetbankieren jah maar ik snap het niet
    wat moet ik nu kiezen kan iemand me helpen via msn ofzo
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Left foot braking, een voorbeeldje:

    Eertse bocht van Maple Valley (Forza): lange rechter bocht. Je komt aan, remt en stuurt in. Dan geef je gas om de lange bocht zo snel mogelijk door te komen. Als je gas geeft gaat echter de auto wat achterover (voorkant beetje omhoog, achterkant naar beneden) waardoor je minder grip hebt met de voorbanden. Dan kan het gebeuren dat je wijd door de bocht gaat (onderstuur). Om dit te corrigeren kan je van je gas afgaan maar dat kan gevaarlijk zijn in zo'n lange bocht waar je vrij hard doorheen gaat, de achterkant kan uitbreken. Je kunt dan zachtjes remmen waardoor de auto een beetje voorover gaat hellen (meer gewicht op de voorkant) waardoor je meer grip krijgt op de voorbanden. Het voordeel van in zo'n situatie is dat het eenvoudiger is de auto in balans te houden.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ideal gaat in principe via internetbankieren, maar ik weet niet of Fortis Ideal ondersteunt. Gewoon betalingsoptie Ideal selecteren en dan moet je een bank selecteren en dan Fortis selecteren en dan krijg je. na te hebben ingelogd, een schermpje met gegevens zoals wanneer je geld overmaakt via internetbankieren, maar dan is alles al voor je ingevuld, dus hoef je alleen nog maar op verzenden te klikken en de betaling af te ronden. Staat Fortis er niet tussen dan kan je wss geen Ideal gebruiken bij de bank. Er staat vast ook wel op de site van Fortis of ze gebruik maken van Ideal.
     
  12. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt niet helemaal wat je zegt, je krijgt niet meer grip. Het is alleen nuttig als je in een bocht onderstuur hebt en niet van het gas af wilt gaan omdat je dan juist overstuur krijgt. Het is ALLEEN nuttig bij auto's met voorwielaandrijving en die zijn er niet zoveel in Forza. Ik zou het zeker op het begin niet gebruiken.
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je toch zelf een domme sukkel? Ze komen vast niet om 7 uur aan je deur, dus gewoon eerder je bed uitkomen met je luie reet ;)
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat weet jij daarvan om daarover te oordelen? Kun je beter gewoon je mond dicht houden. Ik zeg enkel dat ik ervan baal, want normaal komen ze meestal niet 's ochtends vroeg en dan geven ze ook nog eens geen tijd aan wanneer ze terug komen, ergens tussen 9 uur 's ochtends en half tien 's avonds. En de service van Selektvracht is gewoon beter dan die van TNT. Selektvracht bied het 1 keer vaker aan en dan kun je je pakje ook tussendoor ophalen.
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    je zag blijkbaar de knipoog niet. maar hoe laat waren ze er dan?
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    geen idee, dat stond er niet bij. En ze hebben ook niet aangegeven hoe laat ze morgen komen, maar morgen dus maar vroeg op en dan hopen dat ze snel komen :)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ook bij RWD en 4WD. Het gaat puur om de gewichtsverdeling. Check die graphics bij F1-onboard shots. Zie je (ik geloof vooral Button) veel remmen en gassen tegelijk. Ik gebruik het ook in de Forza demo (één na laatste bocht) bij vrijwel alle auto's. Het wordt ook veelal gebruikt in rally en die hebben toch echt 4WD.

    btw, heb je nog nette tijden met de Forza demo? Ga je Forza weer fulltime spelen?
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb mn stuurtje binnen. Het mag dan heen Force Feedback heten, maar dit stuurtje heeft een heel krachtige motor hoor (werkt net zoals bij Force Feedback alleen als je de stekker in het stopcontact doet, anders heb je een stuurtje zonder die techniek). Je moet echt flink kracht zetten met sturen en het stuurtje rolt altijd automatisch weer terug naar het midden. Ook merk je het heel duidelijk als je een stoeprand meeneemt of over het grind gaat. Ik moet wel erg wennen aan het stuurtje, sneller dan met de controller rijd ik zeker niet, het is al moeilijk je auto fatsoenlijk op de weg te houden en te controleren in de bochten. Daar moet ik dus nog veel op oefenen. Je kan gelukkig wel de gevoeligheid wat instellen. Ik vind dat het stuurtje wel een raar geluid maakt, je hoort echt het motortje tegengas geven.
     
  19. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al bericht van hoogvliet? dat de stuurtjes al binnen zijn?
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    10 seconden geleden gebeld, zijn nog niet binnen (den haag Leyweg) maar de levering was er nog niet, en daar zit die waarschijnlijk bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina