Hey ik weet nu wat voor spel ik wil, maar wie weet er een goede first person Shooter (behalve Halo dan ) Ik hoop dat jullie wat weten Mazzls ------------------------------------------------------------------------------------ Games: DOA 3, Max Payne, THPS 3, THPS 4, Halo, Splinter Cell
tuurlijk..UC is wel goed.. en verder timesplitters 2 en toen was het op maar hoezo in website problemen forum ?
verhuisd naar games chat time splitters 2 pure shooter, niet echt mijn ding unreal championship, binnenkort xbox live
Ok Halo 2 was ik al uit die staat ook al op me lijstje, maar unreal koop ik bij xbox live. Hitman 2 is ook wel stoer. Ok thnx
Hitman 2 is leuk. Kun je ook vaak overnieuw spelen aangezien je alle missies op verschillende manieren (en dan met echt een andere aanpak) kunt uitspelen.
Jawel hoor. Je kunt switchen tussen 3rd en 1st person. Als je wilt, kun je gewoon alleen maar in 1st person spelen. Wanneer komt Raven Shield trouwens uit?
als je naar de thread titel kijkt dan zie je dat er staat shooter. en niet nadrukkelijk 1st person of 3rd person dus zelfs hunter: the reckoning zou hier bij mogen staan. ff oplette he
In 2003 komt 1 van de leukste shooters: House Of The Dead 3. ghehe hopelijk gaan ze dan ook een lightgun verkopen. Verder UC en TS2 zijn goede shooters. En binnenkort natuurlijk Doom III