Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Sommige mafketels willen hun auto blijkbaar voor 1 miljoen verkopen, erg flauw hoor. Daardoor is het TDU koopsystem ook naar de klote, staan toch alleen maar autos op die te veel kosten.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Staat wel een geweldig mooie Aston Martin DB9 te koop! Voor 56307 Credits.
     
  3. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Het werkt voor mij tot nu toe erg mooi. Ik heb mijn Feyenoord Bora verkocht voor 50.000 credits. Ben nu bezig met een Simpsons auto eens kijken wat ik daar voor kan krijgen in de AH.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kun je dan online??
    Je kunt met een NTSC versie toch niet op een Europese Xbox spelen...??
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hij heeft een amerikaanse box dacht ik me te herinneren
     
  6. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    bingo ;) :D
    ook een europese maar daar koop ik Forza nog wel een x op
    deze US Forze en 360 heb ik beide gekregen
     
  7. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt gewoon irritant om te lezen dan jullie de game al kunnen spelen :confused: maja Thats Life , in Amerika is alles eerder uit die sukkels :p maja , ik ga hem gewoon volgende week donderdag in MM halen , liggen er toch altijd meer als 50 bij een stapel plus een tv erop met de trailer :D en soms een bord ernaast :D heb zin in die game, maar ik las net iets van Forza Motorsport op Ebay dat snap ik ff niet.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    VET iemand heeft de WRC Subaru nagemaakt, en het klopt echt precies! 8) Moet je maar ff op de Auction House kijken. Gewoon alles op ANY en dan zoeken en dan staat hij ergens op de eerste Pagina.

    Ik ben van plan om deze te maken
    [​IMG]

    De livery van de Aston die heeft meegedaan aan Le mans dus ;) En aan FIA GT

    En deze probeer ik ook te maken
    [​IMG]
    Die 2 die in het gras rijden waren de autos van me vader. Hij rijdt zelf in de voorste. Ik weet dat dit een onduidelijke foto is maar we hebben er thuis nog wat liggen ;) De nederlandse kleuren met die hoek zijn niet moeilijk te maken maar de bestickering wel
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  9. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    OCh dat wou ik ook al gaan doen met de WRC , nou ja ik doe het alsnog toch nog :D
     
  10. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Auction House is vet, lekker achter je pc autohandelaartje spelen:D, en Doelie als je zo'n DBR9 maakt wil ik er ook graag een bestellen, maar dan in plaats van gele lijnen wil ik oranje:)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Staat een zwikkie Unicorn cars op, 5 stuks van ieder en (nog) onder 100.000 credits:

    Chevrolet Camaro 35th Anniversary SS
    Lotus Exige Espionage
    Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
     
  12. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, een Nederlander heeft geprobeert om een 350Z custom na te bouwen
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zo eindelijk klaar met mijn review.... Pfff... wat een verhaal!
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben jaloeeeers:)

    moet nog 10 dagen wachten:mad:
     
  15. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    eye ye ye is de game al uit of wat?
     
  16. AntraXxX-

    AntraXxX- Guest

    Nee in NL komt hij pas op 7 juni uit. Maar sommige mensen hier hebben al een review exemplaar of een exemplaar geexporteerd uit Amerika. :)
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kan iemand een advent kalender maken?
     
  18. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens nog even over de reviews van Gamespot en IGN (Ik ben zelf reviewer)

    Het feit dat de cijfers zo uit elkaar liggen is niet vreemd.. Ten eerste is de rescensie van beide sites door slechts een persoon en hoogstens 2 geschreven. Dit betekent dus dat de review een objectieve mening is van 1 of 2 reviewers en niet van heel Gamespot of IGN.

    Verder ligt het er al helemaal aan welke TV je hebt en wat voor instellingen.. iedere reviewer is eigenlijk sowieso verplicht een HDTV te hebben vind ik..
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Wat uiteindelijk telt is natuurlijk de review van towel:

    Over de graphics hoeft niet gediscussieerd te worden, deze zijn gewoon dik in orde. Ik heb een hdtv en het ziet er gewoon top uit. PGR 3 is opzich lichtjes wat mooier (met name in de garage lopen) en je hebt in FM2 geen cockpit, maar verder doet het weinig onder.

    Het hele spelprincipe vind k wel een stuk leuker dan games als test drive en pgr3. Dit is vanouds gran turismo principe. Beginnen met een budget, geld winnen, autos winnen en je auto tunen. Het is onwijs gaaf als je net met je getunede bak de andere autos de rook van je achterbanden laat zien. Enig nadeel is dat je al vrij snel je autos kunt tunen. Binnen een uur had k mn 207 RC op zn max getuned (motorisch) (topsnelheid van 265km/h). Verder kun je er nog andere velgjes onder zetten (zo'n 30 verschillende soorten merken). De body tuning vond k erg beperkt 1bumper,1 spoiler etc, misschien omdat k de rest nog meot unlocken?? Ook aardig zijn de technische details van het tunen. Je krijgt er een leuk Torque/Power diagrammetje bij dat aantoont wat er veranderd.

    Het rijden zelf voelt ook lekker vertrouwd aan. Waar Test drive nie zo lekker stuurt (vooral vanuit 3de perspectief), stuurt forza zoals het hoort. Het schademodel is in carreer ook erg uitgebreid (gaat volgens mij meer vanaf dan in exhibition).

    Online heb k nog niet gereden, maar volgens mij moet dat ook een feest worden. Ik ga in ieder geval nog een hoop uurtjes verder met de singelplayer.

    Graphics: 9
    Gameplay: 8
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  20. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij lekker stuurt en als t schademodel goed is.. waarom krijgt de gameplay dan 'slechts' een 8 van jou? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina