Splinter Cell ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxmaniaxx, 7 jan 2003.

  1. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen,

    Ik zou graag van iedereen de mening van splinter cell willen horen. Zelf vind ik dit een toppgame. Het is de ultieme spygame. Maar ik wil graag weten of jullie er ook iets slechts aan vinden. Zijn er nadelen? Is er een keer iets grappigs gebeurd. Weet dat dit een beetje stom klinkt, maar ben hier zeer geinteresseerd in.
    8) 8)
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gekke is dat die een of andere speciale bril niet opvalt bij de security's..

    Verder is het een en al een topgame.. :cool:
     
  3. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij bleef eens een keer een ventje vastzitten dit was is CIA HQ :D
     
  4. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit viel mij dus ook op8)
    Het verbaast me echt dat ze zo een fel groen niet zien. Raar dat die ontwikkelaars daar niet aan ged8 hebben.
     
  5. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geld ook voor zo`n lampje achterop Sam!!! geeft ook licht...
     
  6. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    hij heeft dus echt gewoon 3 koplampen en nog een achterlicht:confused:
     
  7. wustlich

    wustlich Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een paar moeilijke stukjes na te makkelijk.
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar als die liggies er niet waren zie je jezelf in het donker niet, en dazoook bezwel kuttie fruttie :)

    Maar buggo's? Ja wel een paar... Ze komen soms vast te zitten :)
    En hij wisselt bij mij heel vaak ineens na het laden van een level van controller port, dan moet ik weer een andere controller pakken, maar dat kan aan de kuren van mijn box liggen :)
     
  9. [Sla!ne]

    [Sla!ne] -=[The Horned God]=-

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is die lamp in de pc demo wel uit, want die slaat echt alles. Alsof ie zn gsm nog aan heeft staan met een 500W bouwlamp erin.

    Maar verder is het echt een heel leuk spel om te spelen. Niet te lang achter elkaar doen, anders heb je m te snel uitgespeeld. Oftewel, lekker rustig op het gemakje, een half uurtje per dag en dan is hij erg leuk :) (tot je ergens vast zit >:))
     
  10. Honesty

    Honesty Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    hij loopt bij mij wel eens vast tijdens het opnieuw opstarten van een level en waar ik me ook aan kan irriteren is dat een lijk(wat je niet verstopt) altijd wordt gevonden als je net een checkpoint gehad hebt. Voor de rest denk ik dat ik het spel echt ga haten omdat het zo eenlijnig is, je kan gewoon niet van de route afwijken denk ik(ben pas in level 3 dus het kan beter worden)
     
  11. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel wat meer vrijheid willen hebben in de game (Deus Ex vrijheid :9 ).
     
  12. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Deus Ex twee dan maar hè :9

    Maar ik vond zelf de clippingproblemen soms wel grappig, hele bunch gasten die inelkaar lijken te liggen als je een massagraf maakt ergens 8)
     
  13. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden waarom Sam die drie koplampen heeft is omdat de gasten van Ubisoft wilde dat hij een herkenbaar item op zn pakkie zou hebben, wat ze dus ook voor reclames kunnen gebruiken (en in het logo) beetje vaag...
    Ik heb hem vanmiddag uitgespeeld, en moet zeggen dat ik het end mission filmpje erg lage kwaliteit vond (het filmpje voor het eindfilmpje 8) )
    Wat ik ook jammer vind is dat spiegels niet reflecteren..alles is per pixel shading, lighting en softbody physics hoelala, maar geen reflecties :'-( , ook niet in het water... de omgeving dan wel een beetje maar geen object of poppetjes, dit had wat extra moeilijkheidsgraad in het spel kunnen brengen, want dan had je guards die hun handen stonden te wassen in de plee, niet zo makkelijk kunnen pakken.
    Dat is dan ook m'n enige grafische minpuntje,(eerlijk gezegd denk ik dat ze het vergeten zijn, aangezien zelfs Duke Nukem 3D spiegels had :D )
    Gameplay is af en toe erg frustrerend; ook valt mij op dat je situaties in 1000 en 1 manieren kunt verneuken (of oplossen), het is bijna nooit hetzelfde..dat is uber kewl.

    Ik ben hem nu opnieuw aan het spelen, ik was er namelijk pas in het laatste level achter gekomen dat je je adem in kan houden tijdens het snipen...ik deed alles op timing 8)
    dus nu gaat alles een stuk makkelijker en sneller.

    Het is zeker een van de beste games die ik ooit gespeeld heb :)
     
  14. THA NICK

    THA NICK Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je je adem inhouden??
    Hoe dan?
    Ontopic: Niks raars ofzo meegemaakt, maar wel een super game!!
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    te linear.

    maareh voor de rest heb ik nog nooit meegemaakt dat er mannetjes vast zaten in de muur, dat het spel vastliep of andere bugs gezien.
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    y om te snipen, en dan linker trigger om adem in te houden om beter te mikken. if my memory serves me correct.
     
  17. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik soms vervelend vond:
    - Alle tekst is donkergroen op een lichtgroene achtergrond en als er veel gesproken wordt is dat soms lastig om te volgen.

    - De manier waarop Lambert spreekt irriteert me soms. Als je toevallig een alarm teveel laat aflopen lijkt het alsof hij u begint te verwijten tot en met. Maar jij bent toch maar diegene die voor hem de kastanjes uit het vuur mag halen. Dus Lambert zou voor mij iets vriendelijker mogen zijn :)
     
  18. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Splinter Cell alleen al om even die gave lichteffecten weer te zien en die gave muziek te horen wanneer je bijna ontdekt wordt :9 Supergame :cool:
     
  19. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind 't een probleem dat je niet overal op kan klimmen waarvan je denkt dat 't wél kan. dan wil je op een doos klimmen en druk je op de jump toets, dan springt ie gewoon en horen de guards je. moet je 't weer helemaal overnieuw doen:mad:
     
  20. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik word gestoord dat je soms zon heel stuk moet over doen als het mislukt en dat over en over again
     

Deel Deze Pagina