hee mensen, ik heb nu een paar dagen tws en ik moet zeggen dat ie onwijs kikke is. dat mensen zeiken over de makkelijkheid vind ik echt dikke onzin! je probeert hele tijd perfect landings te maken en als je een lousy landing maakt is dat echt kut maar tis 10x beter dan dat je op je bek gaat. en met echt snowboarden hoef je ook niet altijd precies goed te komen (ik snowboard) dus dat zit gewoon goed. maar nu wou ik ff vragen of t bij jullie een beetje lukt met die combo's? want die pro score's en super pro score's lukken mij nog niet echt halen jullie beetje hoge scores met die combo's?
Voordat je land moet je op allebei de triggers drukker, zo kun je hele hoge scores halen mbv combo's. Dus bijvoorbeeld in een halfpipe, je doet een trick , triggers , naar andere kant, truc, triggers enz enz enz. Als je dit lang kunt volhouden dan kun je een hele hoge score halen. Let wel dat de tijd tussen de twee 'triggers' gelimiteerd is.
ja ik weet hoe het werkt en ik kan ook wel combo's maken maar ik haal er nooit hele hoge scores mee. in een halfpipe rem je er heel erg door af en je moet vooral hoge scores halen bij backcountry en slopestyle. maar vaak is de tijd alweer om of dan vergeet ik het. en tis ook irritant dat als je tijd voor de combo op is dat je dan geen perfect landing krijgt van je sprong. maar wat voor scores halen jullie dan bijv met 1 combo?
Ligt een beetje aan wel speltype je speelt, maar 300,000+ bij big air was mijn grootste tot nu toe geloof ik. Weet het niet meer zeker, maar zal er niet ver naast zitten. (tip, in backcountry kun je voor lange combo's het beste gewoon switchen tussen je sprongen door, zo switch je zeg maar van sprong naar sprong, je behoudt je snelheid en je combo blijft lopen )
maar als je a ingedrukt houd dan kan je niet switchen en dat doe ik de hele tijd om meer snelheid te krijgen en om te kunnen springen. houd jij niet hele tijd a ingedrukt dan als je naar beneden gaat?