1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het MS stuurtje maar ik heb speling in mijn stuur. Hij heeft geen afwijking. Hebben andere daar ook last van?:)
     
  2. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, gisteren is mijn stuurde ook niet binnen gekomen. Hij wordt nog steeds verwacht. 2e keer dus al vertraagd. Ik hoop dat ik hem heb voordat Forza uit is.
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat noem jij speling? Die van mij heeft naar links en rechts ook wel een heel kort stukje waar er eigenlijk niks gebeurd. Ik heb hier eigenlijk nog geen last van gehad.
     
  4. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    dus de eerste exemplaren zijn binnen begrijp ik... ik zal vanmiddag eens bellen...
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Damn stuurtje binnen, gelijk forza2 gestart, maar het is nog knap lastig :D

    Force Feedback valt me een beetje tegen, zeker niet zoals in het echt iig :9


    ps ik heb pgr3 er niet bij, is het nog nodig om de drivers van de xbox site te halen, en zo ja, waar?

    ps2

    Dirt Demo = _O_ In car view nummer 2+ alle force feedback settings op max is echt zoo vet :D
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb vandaag contact gehad met de inkoper non-food voor alle hoogvliet vestigingen. Het volgende is er dus gebeurt:

    Leverancier heeft een verkeerde prijs doorgegeven aan hoogvliet website.
    De hoogvliet website heeft 85 bestellingen gekregen voor dat stuur, bijna allemaal in hetzelfde weekend.
    Toen kwam de leverancier er pas achter dat de sturen a) duurder waren en b) die hoeveelheid niet op voorraad waren.
    Daarop heeft hoogvliet het artikel verwijderd, en omdat het een fout was van de leverancier afgesproken dat alle 85 bestellingen uitgeleverd moeten worden.
    Dit leveren heeft even op zich laten wachten maar uiterlijk dinsdag-middag krijgen alle filialen alle sturen uitgeleverd die nog in bestelling staan.
    Dit werd mij gegarandeerd door deze meneer.

    Nou.. dan weten we t allemaal weer.. ik moet dus tot dinsdag wachten ...rrrrrr
     
  7. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    cool... we hebben m dus echt voor veel te goedkoop :)
    volgens mij hebben alleen maar mensen van xbw m gehaald haha.
    maar fijn dat hoogvliet het meteen heeft geregeld met die leverancieer. scheelt weer een rechtzaak ala otto ;)
     
  8. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou je denken? :)
    In heel Nederland was ie op dat moment rond de 120 euro en bij Hoogvliet (who the fuck is Hoogvliet) was ie 50 euro. Klein verschilletje van zo'n 70 euro :D
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, weten we hoe het precies zit!!
    Scheelt ze ook een slechte naam als die Otto nu heeft!
     
  10. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, vond het ook al vreemd maar dacht dat ze misschien een goeie deal hadden gemaakt ofzo. maar nu is dus officieel bevestigd (tenminste, via via) dat die prijs dus fout was...
    dat bedoelde ik dus eigenlijk. dat ie goedkoop was, ja dat was duidelijk :)
     
  11. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook zeker blij dat hij dinsdag komt!(En eindelijk is echt een koopie)\o/
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    yeah, dan haalt mijn pa hem maar op. Ik lig dinsdag voor pampus op het strand in Kreta:+
     
  13. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice , ik heb Logitech DriveFX maar hoe kan je die standen zetten?
    ik zie nergens een knop ervoor , alvast bedankt
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    in de Dirt demo gewoon bij opties
     
  15. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds gister het stuur inc pgr3 zeker tevreden mee!\o/
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    @ rishi_malhoe: Je bedoelt het knopje op het stuur waarmee je de gevoeligheid kan instellen? Zit tussen het midden van het stuur en de D-pad, dus aan de linkerkant van het stuur, een klein zwart knopje. En de snelheid waarmee het lampje boven het midden van het stuur knippert geeft aan welke gevoeligheid ingeschakeld staat.

    @ Langejan: Hij bedoelt de algemene gevoeligheidsinstellingen op het stuur zelf, dat is alleen van dat spel, en ook in dat spel kun je dan nog de gevoeligheid van het stuur met dat knopje aanpassen.
     
  17. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt averagegamer , kan je in PGR3 zelf nog ergens instellen?
    Of Test drive
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Weet ik niet zeker, kan je het beste even bij opties kijken en dan bij controls ofzo, of je nog iets van stuurgevoeligheid of sterkte van de force feedback kan instellen. Bij sommige games kan dat iig wel, zoals bij CMR Dirt en volgens mij ook bij TDU.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    op het MS stuurtje zit niet zo'n knopje voor de gevoeligheid toch, nog niet kunnen vinden iig
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13

    ;)

    Misschien is het handiger om van dit topic gewoon het racestuurtjestopic te maken ofzo, aangezien er ook over het Logitech stuurtje wordt gepraat, beide stuurtjes worden vergeleken en er ook over algemene stuurtjeszaken wordt gepraat zoals stuurtjesinstellingen in games en tafeltjes om ze op te bevestigen. En om nou voor beide stuurtjes een apart topic te maken en dan ook nog een topic van MS Wheel vs Logitech DriveFX wheel is ook weer wat overdreven. Dus mods, mss handig om de topicnaam te veranderen :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina