Hitman Silent Assassin 2 Hot Or Not

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raw, 7 jan 2003.

1. Raw

Raw Killing Is Bedong

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Mensen,

ik zit te twijfelen of ik Hitman nou ga kopen of niet. Ik heb jullie meningen/ervaringen nodig om overtuigd te worden.
    Zeg gewoon zelf wat je ervan vind.

PS:Is het vergelijkbaar met Splinter Cell:confused:

BVD

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind hitman 2 niks aan. Kies dan maar splintercell dies veel relaxter.

3. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies vind ik ook, maar je hebt splinter cell toch bij je ''ik wil"
    lijstje staan dus ....

4. Raw

Raw Killing Is Bedong

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga als het goed is Unreal ruilen tegen Splinter Cell met Liquid. Maar om nog zo'n vergelijkbaar spel te kopen, vroeg ik me af of Hitman leuk was. Het is dus niet dat ik een keuze moet maken tussen SC en Hitman.

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Neem splinter cell!
    Das pas hot!:+

6. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Hitman 2 en ik moet zeggen dat ik hem helemaal niet speel. Misschienkomt dat omdat ik nog volop met Splinter Cell bezig ben (tergend langzaam trouwens. Ik heb hem sinds Sinterklaas en ben pas bij missie 5, Kalinatek).

Maar als ik klaar ben met Splinter Cell, zal ik hem nog wel uitspelen (anders vind ik het zonde van m'n geld). Het is echt wel een hot spel, maar er zijn hottere spellen.

7. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Hitman 2 helemaal niet slecht hoor alleen is het jammer dat het een port is! Tuurlijk is SC beter! Ik heb namelijk Hitman 2 ook en ik heb vele uurtjes de game gespeeld...

8. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hitman uitgespeeld een tijdje geleden (en ondertussen weer geruild :) )maar het is echt niet zo'n hele slechte game. Splinter Cell is best wel anders hoor (heb ik ook sinds kort). Bij hitman is het erg het timen van je bewegingen zodat de lopende guards je niet zien en bij SC moet je juist veel gebruik maken van de schaduwen. Ik heb het gevoel dat hitman veel minder vrij was in de manier van spelen.

SC is wel leuker dan Hitman (en heeft minder bugs)

9. Raw

Raw Killing Is Bedong

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo alles bij elkaar lees, krijg ik niet bepaald een positieve indruk van het spel. Dat Splinter Cell beter is, dat weten we allang. Maar is het dan ook de moeite waard om Hitman te kopen als je van dat soort spellen houdt. Of moet je dus gewoon kiezen, of Hitman of SC?

10. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hitman is het kopen waard... Klaar!

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van zulke spellen houdt is Hitman 2 een leuk spel. Je bent er ff zoet mee. Grafisch uiteraard niet zo knap als SC maar als je van de gameplay houdt doet dat weinig af aan het spel.
    Ik hou niet zo van zulk soort games, geen tijd voor, geef mij maar een shooter.:9

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    is et hier mee eens, ik vind et niet leuk als je een half uur moet denken om iemand uit te schakelen, gewoon naar binnen met een full clip is leuker

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Aight! Mikken kan ik wel, geduld hebben niesjo. Dat + weinig tijd...

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    precies moet je eerst helemaal naar die gast sneaken door een halve km om te lopen ofzo, gewoon schieten man volpompen zo'n gast:D

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dat is nou zo leuk aan hitman je kan de ene missie sneaken... en de volgende missie rennend met je AK iedereen lood laten eten... :D

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hitman is cool man :D Veel verschillende mogelijkheden om missie's uit te spelen (meer dan in bv Splinter Cell waar je eigenlijk vooral de keuze hebt bij het uitschakelen van een mannetje en niet zo zeer bij het behalen van een objective), veel levels, helaas zitten er som s wat foutjes in

17. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Hitman ook erg gaaf. De sfeer tussen Splinter Cell en Hitman is gewoon erg anders. Hitman is sfeervol, mafia-achtig, Splinter Cell is stoerder. Gewoon kopen dus! :cool:

18. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens. Je kan zoiezo elk level met stealth aanpakken of met veel knal werk wat de missie echt heel anders maakt. Daarnaast heb je vaak verschillende opties om je doel te benaderen/halen (zoals Wouter al zei). En het vermom aspect is zeer leuk en bied veel mogelijkheden in het behalen van je missie. SC is in dat opzicht echt veel beperkter en dus ook veel meer liniair. SC is dan ook meer een stealth game en Hitman 2 is zowel stealth als actie.

Laatst bewerkt: 8 jan 2003
  19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2 is een topspel, met veel diepgang en spannende missies. Veel wapens, veel mogelijkheden om je slachtoffer om te leggen. Je krijgt nog bonus wapens ook als je de missies op Silent Assassin haalt (alleen je target killen, weinig tot geen schoten lossen). Ik vind Hitman 2 een prachtig spel, je speelt levels vaak opnieuw omdat je tóch de Silent Assassin rating wilt.

Kopen die hap! :9

20. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil ook Silent Assasin zijn. Misschien toch maar eens de briefing voor de missie goed lezen :D

Deel Deze Pagina