1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hour of victory

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 27 jan 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als het zo'n bagger game is, dan koop ik hem wel om de punten. Het kan nooit erger zijn dan vliegsimulator voor de Xbox 360, die was pas erg.

    Maar, ik denk dat we eerst maar eens de nieuwe demo moeten gaan spelen voor we weer een oordeel gaan vellen.
     
  2. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    same here...

    Ik kan me haast niet voorstellen dat dit een andere demo is dan de demo van gister, want dit is al wel zo slecht, kan haast niet slechter.
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het gewoon dezelfde, wie gaat nou een demo erop zetten vol met fouten, je zet toch meteen de goede erop.
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Toen ik de demo vanmorgen wilde downloaden stond er "Download Again", dus het gaat gewoon om dezelfde demo. Heb um toch maar gedowned, ik dacht misschien is de naam op de server gewoon hetzelfde, maar tevergeefs...het is dezelfde schijt als wat ik een aantal dagen geleden gespeeld heb.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo net zonder problemen kunnen downloaden, kon niet wachten na alle lovende kritiek. :+

    Vind het spel er op zich niet lelijk uitzien, jammer dat het gewoon geen sfeer heeft, de Duitsers allemaal dronken of blind zijn en je zodoende eerder een beat em up dan een shooter hebt. Ik heb tenminste iedereen neer kunnen meppen.
    Controls vind ik ook heel wazig.
    Jammer, maar spel komt voorlopig nog niet uit toch?
    Laten we hopen dat ze nog genoeg tijd nemen om er wat van te maken, zal nog wel wat tijd kosten, maar er is potentie. ;)
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke punten?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien bedoelt hij achievement punten
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de stomme gamerpoints ... Zie geen andere punten :d
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet de demo gespeeld. Mijn GOD!!! Ik had redelijke verwachtingen van deze game en dacht dat het best wat kom worden. Toen ik het speelde zag ik gelijk dat het grafisch niet bepaald mooi is... Ik ging lopen en het richten ging dus ook al meteen klote. Ik richte op een mannetje en schoot hem makkelijk in 1 keer dood doordat hij midden op een weg stond... Dekking zoeken is natuurlijk niet belangrijk. Daarna richtte ik op een ander mannetje en zag dat het mannetje ernaast makkelijker neer wat te schieten maar ik kon niet goed naar mannetjeĀ² richten doordat er een verschrikkelijke auto-aim in de game zit. Ik moest mijn thumbstick helemaal de andere kant op duwen. Ik liep een stuk en kwam er achter dat ik zelf ook niet achter een muurtje hoef te zitten, ook al schieten er 3 mannetjes op je, je zal niet doodgaan! Lopen is behoorlijk klote, je kan niet lekker snel draaien, enz. Iedere keer moet je je thumb omgooien! Toen kwam ik uiteindelijk bij een gebouwtje wat ik moest verdedigen, begint er een man met een blubber gezicht met achterlijke ogen tegen je te schreeuwen. Dat was gedaan, en ik moest een mannetje volgen, de man die net naar je schreeuwde. Hij schopt in 1 keer een enorme schutting om met een niet zo harde schop (zo zag het er niet uit zoiezo). Uiteindelijk moet je in een tank zitten die voor geen meter rijd. Soort rare auto, maar je merkt niet dat je rupsbanden hebt. Ik zat daar eerst mee te kloten en schoot een paar tankjes neer. Ook reed ik per ongeluk tegen een berg op en de tank deed zo naar boven. Die tanks wegen natuurlijk maar 10 ton. Uiteindelijk was mijn tank verrot en ik moest er nog 1 vernietingen, ik had 10 granaten dus besloot ik deze te gebruiken, en drukte 10 keer snel de linker trigger in. Moet je dan maar eens kijken wat je ziet!! :+

    Ik heb aardig wat WOII schooters gespeeld maar dit spel slaat echt alles!
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    voor iemand die games koopt voor de punten is je gamerscore best laag, of begin je pas net?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik geef toe dat hij saai is en de vijanden zijn dom en je loopt vaag maar die auto-aim en bewegen kan je veranderen bij options ;) dan speelt het al een stuk prettiger.
    ik had er weinig van verwacht na al die reactief maar na het gespeeld te hebben vond ik jullie wel erg negatief.
    het is niet goed ofzo maar ik dacht echt superslecht :9.

    geeft het een 5.
     
  12. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    @ Smartass.....ik denk dat die net is begonnen...
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dat zo veel niet door hebben dat je de sensetivity kan veranderen en de auto aim uit kan zetten :confused:

    Maar is idd. een bagger game!
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Wow!!! deze MOET ik kopen! zeker een CoD3 beater.
    Eindelijk een origineel WWII spel die next-gen weer naar een heel niveau brengt. *Luvt het pistooltje. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Die was niet grappig 8)

    Als je dit serieus meent dan weet ik het niet meer. Die game is echt zo saai , volgens mij praten de duitsers engels met zon overdreven accent en die engelsman ook met zon overdreven accent, ; "Come on lads". super vervelend. En om de gameplay hoef je het ook niet te doen. Dit is geen next gen gameplay. Het is leuk dat je van character kan wisselen maar ik vind het niks speciaals , vond commado strike force dan wat Revolutionarder. Kortom niks next - gens kon zo een xbox 1 game zijn
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ach details, daar moet je omheen kijken. Zie hoe mooi alles is en het geluid van de bullets die de grond raken. pareltje \o/
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik.. ik... ben ... sprakeloos, naja, dat zijn er al 2
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    het lijkt wel The Matrix met die kogels :9 ziet er echt vreemd uit.
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat is ook de bedoeling. ;) ze mixen meerdere stijlen, een daarvan is de matrix.
     
  20. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel triest als een baggerspel koopt voor die nutteloze gamerpoints :{
     

Deel Deze Pagina