Hallo,
Zojuist heb ik van Microsoft een originele VGA HD AV Cable ontvangen, ik heb hem aangesloten op mijn Samsung LCD HD TV aangesloten.
![[IMG]](http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/boxart/1133486992.jpg)
Het resultaat was wazig en onscherp beeld, alsof je de scherpte van je TV op 0 hebt staan.
Ik hoor vaak dat als je HD kwaliteit wil hebben met je games je een VGA HD AV Cable moet hebben, dit valt dus zwaar tegen.
Beneden hebben wij een Sony HD TV staan en ik heb hem ook daarop aangesloten, maar ook hier was het veeld onscherp en wazig, alleen stukken minder dan op mijn TV, maar dit kan misschien ook aan de grootte van het scherm liggen.
Kortom ik vraag jullie hulp om erachter te kunnen komen waarom het beeld zo onscherp en wazig is op mijn TV. Is het de console, is het de TV of is het de kabel?
Overgens hiervoor had ik een B merk kabel van MadCatz deze had precies het zelfde alleen was deze vele male onscherper en waziger dan die van Microsoft zelf.
Bedankt,
PS: Ik heb ook geen geluid met de VGA HD AV Cable, ik heb de VGA stekker aangesloten en dan houd ik nog 2 component stekkers over, een rode en een witte deze heb ik aangesloten alleen ik hoor niets.
Laatst bewerkt: 1 jun 2007