Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de review van Forza 2 van XBW gelezen en ook de conclusie plus waardering van Gamevillage. Lijkt een vette game, alhoewel ik het wel, zeker met stuurtje, een moeilijke racegame vindt, ben toch meer een arcade racer. Wat ik ook jammer vind is dat je aan het begin een regio moet kiezen en daar niet alle auto's beschikbaar zijn. Zo kan je bijvoorbeeld niet of heel moeilijk en een Dodge Viper en een Honda CRX hebben. Of kan dat wel gewoon, maar is het juist de bedoeling een auto van buiten je regio te kopen zodat je auto uniek is en je meer geld krijgt? Verder lijkt het me een hele vette game. Ik ga deze game wel spelen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die downloaden en hun Xbox of welke console dan ook ombouwen, zijn gewoon NEP-GAMERS.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, er zitten standaard logo's, vormen, letters en tribals in en je kan per kant van de auto 1000 lagen over elkaar heen plakken, dus mensen maken hele creaties door al die dingen over elkaar heen te plakken. Je kan namelijk elke sticker kantelen en vergroten of verkleinen. Dus als je heel creatief bent kun je met al die stickers hele creaties maken door ze over elkaar te plakken.
     
  4. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begreep eerst ook niet hoe dat ging, maar inderdaad met allemaal dingen op elkaar plakken... Alleen dat rondjes logo ben ik iets van 25 stukjes aan kwijt, en dan nog zie je als je goed kijkt dat het niet helemaal afgewerkt is..

    Veel uren kost het dan ook, maarja ben wel tevreden met het resultaat.

    Trouwens nog een leuk feitje. Dat logo kon ik nu opslaan, dus als ik morgen een nieuwe auto maak dan hoef ik het logo maar even te kopiëren en plakken en ben ik binnen een paar tellen klaar :) Mocht iemand interesse hebben dan maak ik er nog zo eentje, kun je die van me kopen en wellicht dan zelf ook het logo opslaan ;)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De meeste hebben gewoon een keurige pers-versie. Niets illegaals aan dus. Daarnaast hebben sommige een imported-versie.
     
  6. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad mogelijk om hem eerder te krijgen. Ik had halo2 toen niet gelogen 4 dagen eerder bij de intertoys in hoensbroek, pes6 3 dagen eerder uit maastricht en gears of war ook twee dagen eerder. Het gaat, zoals marius zegt, zeker. Je moet er alleen moeite voor doen.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je moet bepaalde races met europses/aziatische of amerikaanse auto's racen. Die moet je dan dus kopen om aan die race mee te kunnen doen. Je bent dus niet aan de eerst gekozen regio gebonden!
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dat werd niet helemaal duidelijk in de review. Je moet dus eigenlijk voor elke regio een auto hebben en hebt dus toegang tot auto's van elke regio, dat is wel mooi. Maar het is geloof ik wel belangrijk voor hoe veel geld je krijgt door hoog te finishen in een race, om een unieke auto te hebben toch? Dus dan gebruik je in een regio wss een auto uit een andere regio? Of gaat het om unieke auto's in het algemeen, los van de regio, of mag je alleen maar mee doen met auto's binnen die regio en gaat het om een unieke auto binnen die regio? :)
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me afvraag... er zijn van die achievments ofzo van dat je alle auto's uit een bepaalde regio moet bezitten... maar moet je dan ook de auto's bezitten die je bij de limeted edition zitten??? :confused:
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Neem aan van niet. Dan verplichten ze je namelijk dat je de LE móet kopen!
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, heb je wel een punt, ach ja, ik zie nog wel welke versie ik ga nemen, aangezien ik niet zo gek veel geld bij hoeft te leggen naast die tegoed bon, ga ik misschien wel direct kijken voor de limited, en als ze die niet hebben neem ik de gewone!

    lol... jij bent geregistreerd op mijn verjaardag :+
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, daar dacht ik toen nog aan. Dacht, meteorwings is jarig..laat ik me 's registreren! :+
     
  13. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    bingo hij snapt teminste dat niet iedereen die de game nu al speelt m illegaal heeft,
    tja blij dat ik ook bij de gelukkig mocht horen voor een xtje ;)
     
  14. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof je hoor. Ik zeg alleen dat ik niet aan illi handel wil mee doen.
    Als ik daarin niet duidelijk was, dan bij deze mijn excuses.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eerder andersom, de meesten hebben de illegale versie en sommigen een pers versie.
     
  16. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je illegaal? Het is simpel: Of ze hebben een (US) importversie of een persversie. Niks illegaals aan hoor :confused:
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn overbuurjongen heeft een gemodde xbox360 en die heeft m al 2 weken ofzo. Heb er alleen nog niet opgespeeld omdat ik alles zelf wil ontdekken :cool: Maar je kunt m allang downloaden :)
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kon ik maar bij iemand Forza 2 komen spelen :p Wat zal ik balen als ik 3 weken mn xbox kwijt ben :mad: Grr wil zo graag Forza'en.
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Oh ja, Forza 2 is er ook nog. Heb deze game in pre-order staan, maar ben hem helemaal uit het oog verloren :+. Tsja, het duurt ook allemaal zo verschrikkelijk lang. Wellicht maar gelijk doorverkopen zodra ik hem binnen heb aangezien hij al betaald is en mijn interesse inmiddels aan het afzakken is _O_.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bij de deluxe version zit toch ook een heel boek?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina