The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik zie hem nog steeds niet, zou wel aan mijn internet/pc liggen [​IMG]

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ow, hehe, sorry. ^^

Maar omdat jij vertelde wat bij mij in spoiler stond dacht ik dat dat je spoiler niet gelezen had. ;)

Maar enfin, dat is dus het grote epische gevecht. ;)

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar dat vind ik in de game dus wat tegenvallen ;)

4. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verwacht je grote epische gevechten van een RPG?
    Als je grote epische gevechten wilt ga je toch gewoon een RTS spelen??

Bijv: Battle for Middle Earth 2

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das toch heel anders, ik vind dat zo'n epische battle zoals aan het eind van de 2e en 3e LOTR film heel goed zou passen in een RPG met een episch en meeslepend verhaal. Het zou het gewoon veel vetter maken, dan dat je alles alleen of in een klein groepje doet. Dat neemt de kracht van het verhaal wat weg. een RTS heeft een heel andere sfeer. Dan zit je er niet midden in maar bestuur je alles van bovenaf.

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt gelijk. Als Dagon wordt gebeat door een fikkende vogel zit ik achter mijn tv'tje echt te kijken van; WTF. En die reacties van die bewoners, de wereld is gered wat enig nou, ik ga maar weer eens verder met kijken hoe het gras groeit. Behalve dan het einde was t wel tof.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hadden het over epische gevechten met tientallen mischien wel honderd man, maar als ze dat hadden gedaan dan zou de framerate laag zijn, aangezien me pc al een beetje ging sputteren bij dat gevecht met de great gate, me 360 niet, maar ik neem aan dat als het op grotere schaal is wel

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hadden het over epische gevechten met tientallen mischien wel honderd man, maar als ze dat hadden gedaan dan zou de framerate laag zijn, aangezien me pc al een beetje ging sputteren bij dat gevecht met de great gate, me 360 niet, maar ik neem aan dat als het op grotere schaal is wel

oh sorry voor dubbele post :#

9. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn 360 had wel van die verschijnende boompjes die plotseling uit het niets opgebouwd werden en de framerate lag wat lager dan normaal.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    En dat kan je dus wel zien in Two Worlds als je wat platgebrand hebt. Als het dan gaat regenen, dan kun je zien hoe het aangroeid. ;)_O_

11. aqwwqa

aqwwqa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heya ! Zojuist heb ik de questlijn van de thiefsguild uitgespeeld en ben ik tot guildleader gepromoveerd, maar wat kan ik nu doen nu ik guildleader ben ? En als ik de guildhall binnenga is daar nooit iemand (soms eens 1 ventje) in tegenstelling tot de andere guilds waar het er toch levendiger aan toe gaat.
    :D

12. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een level omhoog gaan. ik moet de 1ste daedra artifact halen. daarvoor moet je in level 2 zitten maar ik zit pas in level 1. heeft die slome vooruitgang misschien te maken met de lage moeilijkheidsgraad die ik ingesteld heb?

ik zit in de knight class

Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Slapen in een bed.

14. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb weer een nieuwe moordenaar gemaakt en die ga ik Gray Fox en Listener maken.

15. Ashavan

Ashavan Guest

Kijk als eerst wat je Major Skills zijn. Die skills train je door het gebruik van bepaalde wapens en armor. Onderaan de lijst zie je hoever je bent om een nieuw level te behalen. Als die balk gevuld is en rood oogt krijg je tevens een bericht in het scherm dat je moet rusten. Hoef je niet meteen te doen natuurlijk, maar als je gaat slapen in een bed ga je een level omhoog. Of als je opgespaard heb meerdere levels omhoog.

16. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oké ik ga het proberen, kan ik eindelijk verder na 2 dagen:)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Het levelen had ik eerst ook niet door. Het systeem van levelen is echt supergeweldig. ;):)

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dudes ik heb echt een super groot probleem.

ik ben met de mage guilds quests bezig en ben nu dat ik een black soul gem moet halen in SILORN. dit is de een na laatste quest. oke geen probleem want ik kan die necro dudes met gemak aan. maar nou zit er in die cave ergens een plek met een brug waar je over moet. deze brug moet je activeren voordat je door de poort kunt.

nou moet er ergens een pressure plate zijn, maar ik heb geen flauw idee waar die fucking plate is. weet iemand waar en hoe ik die poort open krijg zodat ik over de brug kan. echt ik zou dit zo graag willen weten, ik ben al duizende keren door die hele cave geweest om te zoeken

kan iemand anageven waar dat ding is..

alvast bedankt

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die Black Soul Gem ligt gewoon buiten op dat altaar...

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zoals vlak boven mij gezegd is, dat ding ligt gewoon in het altaar. Je moet dat ding even openen en dan The Black Soul Gem eruit halen en je racet zo naar het einde van de quest. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina