Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon je in de buurt van Zuid-Limburg? Kom maar langs hoor.. kun je 'm ook nog een week voor de release spelen \o/8)
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Helaas in west brabant :eek: Breda...
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Er zijn specifieke races waar je alleen aan mag deelnemen als je een bepaald type auto hebt. Bijvoorbeeld een japanse 4-cilinder race o.i.d. De Europse regio is bijvoorbeeld alleen bedoeld om eenvoudiger Europese auto's te kopen. Ik heb nu al diverse Japanners. Denk aan de Honda Civic Type R, De Nissan Skyline, etc.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik ben al onderweg :9:cool:
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat is erg dom en bovendien geld verspillerij van de bovenste plank, maar ach als jij een juweeltje als deze zomaar wilt missen dan moet je het zelf weten.

    pssst: hoeveel vraag je ervoor?:cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  6. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je 't vinden? :+

    Online is Forza 2 echt tof man... eerst een lekkere wagen pimpen (of zoals mij kopen in Auction House) en dan gewoon samen met ' klassegenoten' een eerlijke race houden.

    Fijn ook dat er schade aan de auto is, anders ligt iedereen elkaar steeds te beuken. Nu wordt er steeds gezegd van; kijk uit, links van je! :lol:
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    ;)
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar?! :D MAar moet je schade aan je auto later weer laten repareren dan? Damn :D
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Kan je dan ook gelijk een snelle bak kopen in de Auction House? Normaal moet je die in de singleplayer unlocken zodat je er online mee kan racen. Het zou wel makkelijk zijn als je gelijk de snelste bak kan kopen om mee online te racen
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel goed.Want met PGR3 heb je sommige die denken dat ze burnout spelen
     
  11. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    als je schade hebt aan je auto moet je dan ook weer betalen om em weer op te knappen?
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De schade is dacht ik gewoon weer hersteld als je de race eindigd.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt geld afgetrokken van je winnende bedrag als je je auto beschadigd hebt.
     
  14. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat er precies in dat boek staat wat je bij die LE edition krijgt is het dus het geld waard?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uitleg over de extra wagens die je bij de LE krijgt. (geloof ik)
     
  16. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel raar zijn, er zitten 300+ autos in het spel en in het boek staan de 4 extra autos die je bij de LE krijgt uitgelegd? Ik dacht alle auto's hoor... Of is dat een soort gameguide...?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alle auto's is een beetje veel hé. Nee volgens mij echt alleen de wagens die bij de LE zitten.
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het boekje meer dan 100 pagina's dik, beetje veel voor 4 auto's
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb het even nagekeken en ik had ongelijk. Bevat wel van alle wagens informatie.
     
  20. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een aantal vraagjes beantwoorden

    @ Banzaiaap,

    nee, de races erna rij je gewoon weer met een spiksplinternieuwe wagen. Echter, als je op het podium of iets daarna eindigt krijg je zogenaamde credits waarmee je weer nieuwe auto's/upgrades kan kopen. Als je schade oploopt of veel penalty oploopt dat krijg je gewoon minder credits.. en zo kan het zomaar zijn dat de nummer 2 van de race meer geld krijgt dan de nummer 1.

    @Supremacy NL,

    Ja je kunt gelijk elke auto kopen die je wilt, alleen veel voordeel heb je er niet aan hoor. De online races worden geraced met de zelfde klasse auto's. Dus dan kan je wel een klasse A auto kopen in Auction House, maar dan zul je ook tegen andere klasse A auto's moeten racen. En daarentegen, zie jij maar eens 50.000 credits bij elkaar te krijgen binnen 10 races.. uh-uh

    @PRO EVO6,

    Ja dat bedoel ik dus. Iemand kan nu wel lekker gaan beuken en dergelijke, maar de kans dat je zelf spint en schade oploopt is ook aanwezig, dus die assholes zitten er niet meer tussen. Verder is het ook zo dat je absoluut geen afkorting 'kunt' nemen, aangezien je auto dat volledig 'blokkeert' door de computer en je met 20km/h de weg weer op mag zoeken.

    NOG IEMAND VRAAGJES? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina