1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hour of victory

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 27 jan 2007.

  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad. Je bent er toch niets mee :)

    De nieuwe demo is toch niet slecht alleen vindt ik het niet zo echt next gen eruit zien. maar kan wel leuke game worden.
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel zouden ze niet eens meer moeten uitbrengen, niemand die het koopt. Alleen de gestoorde in de samenleving. Mensen die net zijn ontslagen uit een psychiatrisch instituut of een TBS kliniek.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik koop hem :)
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    of ontsnapt natuurlijk:cool:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee ik begin niet pas net. Ik koop alleen games die me trekken of games die makkelijk uit te spelen zijn tot de 1000. Maar goed, ik koop ook niet echt elke game alleen maar voor de punten. Bovendien vind ik mijn eigen gamerscore niet eens zo laag, als ik eens rondkijk op XBW heb ik zat mensen gezien die soms ver onder mij zitten. Ach, mensen die ver boven mij zitten hebben er mee talent voor. Als ik het om talent moet laten liggen, dan heb ik het met mijn 8670 nog niet eens zo slecht gedaan tot nu toe of wel? ;)O-)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar jouw post kwam op een bepaalde manier over, dat ik dacht dat jij alle games kocht, alleen voor de achievements, dus voor iemand die alle games koopt die er zijn vond ik jouw gamerscore laag,

    en tuurlijke zitten er mensen onder je, ( ik ook) maar ik koop geen games voor de gamerscore, en heb maar 3 games:p
    heeft natuurlijke wel wat gamerscore, en ik doe ook me best om hoge gamerscore te halen, maar geld uitgeven aan games die je niet leuk vind alleen voor de gamerscore, vind ik een beetje ....... apart,

    maja, ieder z'n ding:9
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja iedereen z'n smaak he.
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    wow je kunt gewoon 10 granaten binnen 3 seconden weggooien, geweldig! _O_ zeer realistisch...
     
  9. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een slechte game!! :confused: ik schiet recht op een vijand zijn hoofd en hij gaat niet dood, het speelt zo slecht... besturing, alles..
    Kan het nog slechter?!
    Ja tuurlijk kan het nog slechter,.. Graphics, sound, gezichten, ...
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zouden die makers zelf niet door hebben dat ze echt een schijtspel aan het maken/gemaakt hebben?:+

    ik bedoel als ik een spel zou ontwikkelen en er een demo van zou maken en het zou zo zijn... dan had ik het absolut niet uitgegeven
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn broertje heeft gisteren de game ook voor het eerst gespeeld. Als je het spelen kan noemen, hij vond hem namelijk ook bagger en een schande voor het genre. Ook al speelt hij nooit WWII shooters, hij herkent wel wanneer er een bagger WWII game tussen zit. ;):9
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel.

    Gezien het feit dat je 42(!) games hebt gespeeld, naast mijn 25; sta ik toch met ruim 1300 punten boven je. Tel daar bij op dat ik haast nooit de 360 aan heb staan...Ach, "you get the point."
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  13. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    shortbull je gaat deze game toch niet echt kopen :confused:
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dat hier nog een thread over bestaat :emo: Je zou toch echt zeggen dat het spel niet thread waardig is na de zeer belabberde demo :emo: :lol:
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nee, was maar een geintje, ik vind het net als jullie een ongelooflijk schijt spel.:emo:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gatverdamme, gisteren gespeeld. Dit is nog erger dan echte arcade. Gatver, ik vind het nog misselijker dan een autopsie op een mens op tv. Als dit een game is, dan verdiend Superman Returns een Gold Award in de PU. Als de PU deze game een 6 of hoger gaat geven, denk ik serieus om mijn abo op te zeggen. ;):mad:
     
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    pfrt ik was al bang dat er iemand posfief zou gaan zijn in dit topic

    gelukkig...

    gister even demo gewonload en het is echt neit te doen zo simpel en slecht
     
  18. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gedownload, en ik vind het echt een slecht spel.
    De graphics, gameplay alles zuigt. Het ergste vind ik nog van wanneer je op iemand schiet dat je zo een stofwolkje van zijn lichaam ziet afvliegen -_-'
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik vind het veel erger dat je 10(!!!) granaten bij je draagt,, die je binnen 6 seconden kan weggooien,, headshots niet Instant kills zijn, en die kutte hekjes die je alleen met je stealth gastje kan doorknippen..
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelofelijk kutgame is dit zeg. Ik hoef niet eens meer te beargumenteren waarom geloof ik... Ik snap soms ook zelf niet dat ontwikkelaars niet zien dat ze ongelofelijke bagger aan het produceren zijn...
     

Deel Deze Pagina