1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn volgens mij nog geen systeemvereisten bekend van BioShock. Als 't goed is loopt ie op een aangepaste Unreal 3.0 engine, dus ik denk dat jij 'm wel goed moet kunnen draaien op je PC :D
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Interessante info :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kreeg net een mailtje van Nintendo met oa dit erin:

    _O__O_
     
  4. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een paar weken terug in Tokyo geweest en zag daar een demo van oa FFXIII en dat zag er erg goed uit , ook zag ik een demo van MGS4 en een speelbare demo van DMC4 en ook nog wat andere bv Ninja Gaiden Sigma en die 4 spellen zagen en echt schitterend uit, ook zag je ingame beelden van FFXIII en dat zag er echt super uit.
    Later zag ik ook nog een demo van Hotshotsgolf 5.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Weer wat Super Smash Bros nieuws:

     
  6. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    SSB ziet er echt lekker uit(vond het alleen altijd iets te druk, ben waarschijnlijk te oud ofzo)

    De nieuwe Mario striker is trouwens ook erg leuk en mooi.

    Laat die kreupele ondergespecificeerde WII maar schuiven.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heey moeten we de Playstation 3, Xbox 360 en Nintendo Wii nu eigenlijk geen current-gen gaan noemen en de Playstation 4, Xbox 720 en Nintendo Bang Je Moeder next gen? :+
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je de Wii best een verlenging van het DC,PS2,Xbox,NGC tijdperk kunt noemen. Hierdoor staan 360 en PS3 mooi te kijken.

    Zomaar wat release data:
    Bron:http://www.games.blogo.nl/?comments/200761_pes_7_release.html
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Voor MGS 4 is helemaal geen releasedate bekend, behalve dat we het spel volgend jaar kunnen verwachten.

    Must...have :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2007
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    The Chronicles of Riddick _O_ Één van mij favoriete shooters op de Xbox, ik ben erg benieuwd naar het nieuwe deel.
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Same here :thumbs: Multiplayer FTW \o/
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Killzone 2 komt ook in september??

    Killzone 2 in september?

    Now way dat ze in september uitkomen. Ik zie het eerder gebeuren dat ze hem voor september aankondigen en net op het laatste moment uitstellen om zo nog een beetje met de Halo hype mee te kunnen doen.

    Mijn gedachten is dat Killzone ZEKER niet in 2007 uitkomt.
     
  13. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een release van Killzone 2 zal zeker niet in september zijn. Wat wel nog te de mogelijkheden behoord is een Public Beta.
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bericht is uit zijn verband getrokken. Men adviseerd helemaal niet om een 360 te kopen, men zegt alleen aangezien er geen nieuwe PS3 games uit zijn gekomen deze week, laten we hier nieuwe content van een 360 game zien die je daar en daar in de winkel kan vinden. Daarnaast gaat het om één winkelier, niet om een aantal winkeliers. Opgeblazen bericht gewoon...
    Nieuwswaarde: 0,0% Hypewaarde: 100%

    Morgen laten ze weer Ninja Gaiden Sigma of FolkSoul zien, dan heb je daar het volgende nieuwsbericht: ''Een aantal Japanse winkels adviseerd de PS3. Melden wij gisteren nog dat een aantal Japanse winkels de 360 adviseerd, vandaag kunnen wij melden dat men de PS3 weer adviseerd''. Zoiets heet van eigenlijk helemaal niks (is niks meer en niks minder dan een advertentie van 360 game) een eigen nieuwsbericht maken.
     
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind het toch wel degelijk een mijlpaal dat MS behaalt. Tuurlijk zullen niet alle japanse winkeliers dit doen, maar toch als er een "schaap over de dam is...".

    Misschien overdreven en aangedikt, maar als meerdere winkeliers dit gaan doen.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is een scherm waar normaal nieuwe PS3 op worden getoont (reclame/beelden ervan). Deze week zijn er geen nieuwe PS3 games uitgekomen. Echter, er is wel nieuwe contant van Idolmaster (singstar achtige games zijn retepopulair in japan). Daar adverteren ze mee in deze winkel. What's the big deal? Winkelpromotie is vrij normaal in winkels. Het heeft niks met dat winkels opeens de 360 adviseren, het is puur een advertentie.
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo wordt de 360 wel gepromoot.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eh, promotie lijkt mij niet meer dan normaal?
    Dus snap de zogenaamde mijlpaal niet.
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja maar of het effect zal hebben is een ander verhaal...

    Trouwens het verhaal van Killzone 2 is inmiddels alweer ontkracht, as i expected dus.

    Nieuwe screens van Heavenly Sword!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Laat nu eens wat beelden zien waarin de adventure elementen naar voren komen dammit. Men blijft wel constant volhouden dat ze in het spel zitten, maar zolang we ze niet te zien krijgen zal men vraagtekens hebben bij de variatie van het spel. Maar de screens zien er in ieder geval lekker uit :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina