pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die vraag zeker 2 á 3 keer in de week van verschillende mensen Thug Life, voor het Beta team is het antwoord nee.
    Voor het Alpha team moet je even een berichtje naar 'pG Rem nl' sturen :) Succes
     
  2. SmartieZ doet weer ff vet op www.infused-gaming.net. Nice one and deserved win, blablablblalb. SmartieZ heeft helemaal niks van de match meegekregen maar gaat er toch ff over oordelen. pG flamin again, serieus SmartieZ moet jij zeggen met je eeuwige smoesjes met je team. Hoop echt dat we je dinsdag smacken op 3.0 LAN, ben zo benieuwd naar jullie smoesjes die jullie dan gegarandeerd hebben. (Hierbij zeg ik niet dat wij sowieso winnen, voor als je het weer eens fout leest). We moeten het helaas zonder NamedWarrior doen, maarja :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt weer zo'n lage streek van Smartiez: 'pG is aan het flamen over jullie jongens! Jullie hebben helemaal gelijk hoor!'
    Wil je zo graag vriendjes zijn met iG, Smartiez? Misschien dat je even op hun piemel mag zitten als je het lief vraagt... Niet geschoten is altijd mis.


    Ik zag dat jij de loss al gereport had op onze site Robert, thanks.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  4. Thug life

    Thug life High till i die

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks:)
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    pG BabyKing speelde de eerste 3 mappen ook mee.
     
  6. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry meneer pro lmao

    1. ik spele niet voor TW op gow

    2. tw heeft na hun break idd niet goed gespeelt maar ervoor wel en waar waren jullie toen??

    3. op een lan zijn jullie niks ik bedoel je verliezen tegen een soort b team van iG denk je echt dat dit hun lan team word? verwacht minimaal loco,ego en devilz.
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow kijk eens aan onze vriend Darkraver gooit weer een lijntje uit, wordt jij echt intens gelukkig als mensen happen?
     
  8. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude Praat niet als jou "TW, helemaal niks heeft bereikt met GoW." Ik bedoel ga je eigenspel spelen, laat GoW topics met rust. Je heb hier niks te zoeken.

    en! lees je berichten eens na of stop met TW, ga terug naar school.
     
  9. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Alpha team zit vol in mijn opinie - Heb al dikwijls een voorstel gemaakt om er 2 standvaste teams in te maken en mekaar helpen wanneer er spelers niet online zijn of niet komen opdagen..

    Als je iedere wedstrijd van spelers moet veranderen ,, ga je nooit continuïteit hebben en ga je zo nooit een kans maken tegen een goed georganiseerd team


    Jammer van pG Beta tg iG
     
  10. Well said. Die Darkraver moet echt een keer optyfen ofzo. Enneh toen TW in vorm was, lang geleden, heb ik met kS er 3-2 van verloren, maar dat verhaal van de laghost is wel bekend geloof ik --> vraag het na bij qG, die hebben toendertijd ook 3-2 verloren.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Feli met het behalen van 100 pagina's crap8)

    PS: SmartieZ is gewoon laag. Op forums is hij de man met 'de kennis', maar verder mist hij toch duidelijk de skills. Laat die jongen lekker teren op zijn clanmates die het werk doen, kan hij ook lekker flamen bij de grote clans alsof hij er wat vanaf weet.
     
  12. Hallo SmartieZ speelt spellen tot perfectie in zomervakanties....

    :lol:
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja man 24/7 met zijn pens achter de 360.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Inferno = Crappiest Host ever.. We wonnen met een half team (zonder purespartan en experienz kwam pas op 3e map)

    4-5 5-1 4-5 5-2 4-5

    Leuke host van Inferno, op de laatste map werd z'n team in 2 tellen uitgemoord en pakte hij 4 man in z'n eentje met zn host shotty. De video was lachwekkend qua LAG hij was toen niet dood te krijgen

    We wonnen op rounds, verloren op maps. Kuthost, klaaar..
     
  15. SmartieZ, weet je mss of het qG GoW team morgen gewoon komt opdagen in Utrecht voor GoW 3.0? Kings heeft geprobeerd contact met ze op te nemen omdat er ook wat meegenomen moet worden (niet veel) maar er wordt niet gereageerd.
     
  16. pG Rem NL

    pG Rem NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    100 pages hiep hoi

    dat was het eigenlijk wel \o/\o/\o/\o/\o/
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    lmfao Raoulio ik speelde COD2 voor de lol en guess what, nogsteeds pakte ik teams in op dat spel. DtS Raoulio NL wat een grap ik pakte je in op CoD2, niet te praten over de 3 die nog beter waren dan mij (Dbringr, Xman, Aztack) .. En maar blijven zeg 'Ik ga lekker terug naar ownen op CoD2' gast je was vroeger al 10x niks en dat zal altijd zo blijven. Ik game niet meer op het niveau van vroeger, ik heb ook niet echt een spel in het verschiet wat ik op dat niveau wil gaan spelen, ik wacht wel lekker op Halo3, COD4 MoH dat zijn de spellen die ik nog wel zie zitten.

    Gamen tot perfectie spelen in vakantie Rbert? Als jij je best loopt te doen op WCG zit ik in Callelia, hoe zit het met jou > heb je je vakantie al afgezegt voor je matches?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  18. Maar Smartiez, jantjuuh ownde ook wel een beetje op cod2 eh :p was wel lachen die 1 vs 1 tegen jou en drksphinx
     
  19. pG Rem NL

    pG Rem NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    K@nker nou eenz op met dat irritante gedoe!

    Echt serieus jullie zijn ALLEMAAL formumnoobs. Een beetje tof doen tegen elkaar op electronische inkt:confused:

    Fuck die shit!

    Waar de fuck draait het nu om?
    GVD allemaal kappen nu met die onzin ok?

    :b: iemand?
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    1500 posts
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina