microsoft = bleh

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wilco, 28 mrt 2002.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ük suckored

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Als MS nou ingame beelden commercials op de TV zet kan iederen zien dat de Xbox roels! Ik moet zeggen dat de Xbox marketingcampagne mij DIK tegenvalt. Ms heeft geld zat om het te betalen dus wat is het probleem? Nintendo heeft $100 miljoen voor europa uitgetrokken dus straks zien we die paarse drol overal. Aargh...
    :r

3. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Over een half jaartje zegt niemand nog dat xbox slecht is, want dan is middels iedereen over gestapt om de xbox:D

En dan is de ps2 een 2e snes geworden, oftewel ergens in de kast stof vangen}:]

4. Mr_Smartypants

Mr_Smartypants Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!GAMECUBE RULEZ !!

hehe sorry ik kon het niet laten.... :+
    nee xbox kicks ass, ennuh...ik wacht nog steeds op Virtua Bill Gates, het spel waar je zelf in de schoenen van ome Bill kan kruipen ! :cool:

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Saai spel, beetje de hele game op je luie reet zitten en dan geld dat binnen stroomt..saaisaaisaai

6. Dabo

Dabo Guest

Ik moet eerlijk toegeven dat ik naast mijn Xbox ook een ps2 hebt maar als er aan mij gevraagd wordt welke ik het beste vindt dan hoef ik daar niet over na te denken hoor dan antwoord ik volmondig (figuurlijk gesproken) XBOX.

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ps2 ook toffe console. Gebler dattie beter is is alleen vrij dom. Ga ik dus ook niet doen als ons doosje overtroffen wordt.
    Bwahaha, tsjah...fanboys...doejedran?:)

8. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het helemaal met Xenior eens. De PS2 bezitters moeten er even aan wennen dat ze niet meer in het bezit zijn van de beste game console op de markt. Dat doet pijn. Dat is logisch. Ik zou ook balen.:D Geef ze even tijd, dan kopen ze allemaal een XBOX en is iedereen weer blij.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Paasei: 0

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Bij ons op school boeit het niemand wat wat je hebt als je maar op de knopjes kan rammen. Wee nie hoe oud jullie zijn? maar ik het bijna nooit over dat ding

11. Desperado

Desperado Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad niet een formule om de kwaliteit van de xbox te benaderen. Je gaat in zo'n geval niet op de inhoud af en zijn bovendien nuances totaal afwezig. Ik als pro-nintendo (en pc-gamer) weet hoe het voelt als mensen ongenuanceerd roepen dat nintendo kiddy is. Het zijn vooral typische dingen die mensen roepen die geen kennis van zaken hebben en bij voorbaat al een discussie hebben verloren.
    Wat ik wel zeg, is dat het imago van Microsoft mij niet aanstaat, en ik zeer negatief ben over MS' houding en hun monopoliepositie. Dat de xbox van MS is kan wel een reden zijn om geen xbox te kopen, maar het kan nooit een argument zijn om te xbox een slechte console te noemen.

Laatst bewerkt: 9 apr 2002
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op plaatsen als GoT wordt de Xbox altijd afgezeken met ; Het is M$, blauwuh schermuh! Daar wordt niks tegen gedaan, als ik ergens in een NGC topic ga schreeuwen dat de NGC kiddy is dan krijg ik meteen n boel gescheld op mn dak,

Als MS er niet had geweest had de wereld er een stuk anders (minder goed) uit gezien

13. Desperado

Desperado Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik totaal niet met je eens. Er was dan alleen een betere vrijemarkt-economie geweest in de software en hardware industrie. De prijzen zouden dragelijker zijn geweest voor de consument en de kwaliteit zou hoger zijn doordat concurrentie zorgt voor kwaliteitsverbetering en meer research (men wil concurrent vorbij gaan). Door de goedkopere prijzen zal de consument mere uitgeven aan grote goederen. Dit is simpel keynsiaans denkwerk. Door het monopolie gata er bovendien een grote kapitaalstroom naar de VS dat een negatief effect heeft op de Europese economie.
    En nu bekijk ik het alleen vanuit economisch perspectief en niet uit een algemeen perspectuef. Want wat bedoel je precies met 'de wereld'? Zouden we met een nog strenger monopolie van MS soms een wereldvrede hebben? Zouden er geen hongersnoden heersen in de wereld? Dit wees wat nauwkeuriger in je stelling en wat meer ondersteuning van je stelling kan geen kwaad. ;)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom stapt er dan nu niet 1 bedrijf op dat zegt ; Wij maken een goed handelbaar simpel besturingssysteem? Of dan misschien geen besturingssysteem, misschien beginnen met iets kleiners, waarom doet niemand dat? Ja omdat MS al monopolie heeft, als jij met een BETER programma komt dan schop je MS hun aarZ

15. Desperado

Desperado Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Linux is beter, Apple is ook kwalitatief sterker. HEt probleem is dat MS overal wel een vingen in de pap heeft en concurrentie niet toestaat. Dat is het probleem van hun monopolie: anderen krijgen geen ruimte.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Linux, niet gebruikersvriendelijk genoeg (niet voor de ultra beginner), als het ECHT zo goed was hadden ze echt wel ergens wat kunnen regelen dat ze dat besturingssysteem bv standaard op Packard Bells pleuren ofzo :)

17. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Desperado gelijk heeft.
    Concureren tegen microsoft is hetzelfde als met een mier een olifant te pletten.

Het maakt geen reet uit hoe goed een ander programma wordt. Ms zorgt er wel voor dat met behulp van sneaky tricks dat besturings-systeem bijna nergens goed mee werkt en dan meot je dus allemaal aparte drivers downloaden enzo.

Wordt de concurrentie dan toch vervelend? Ach dan kopen we ze wel op.

Laatst bewerkt: 9 apr 2002
  18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hadden ze eerder met een beter besturingssysteem moeten komen

19. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft gewoon duidelijk te kampen met een imago-probleem

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik aand e ene kant snap, dat gezeik rond monopolie enzo, maar dat gezeik van Windows $ucks, BLAUWE SCHERMEN!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, ik bedoel MAAK DAN GVD ZELF EEN OS

Deel Deze Pagina