las ik op ign: http://xbox.ign.com/articles/381/381399p1.html Onder het kopje Graphics: Als dit waar is ben ik wel diep teleurgesteld, ik had net zo'n zin in een overweldigende lotr ervaring, dat worden dan 2 teleurstellende lotr games Kut EA, eerst al de system link afschaffen en nu ook nog een brakke port maken
nou, het zal er heus wel mooi uitzien hoor. Maar als het mindere graphics zijn is het zonde ja. maar om dit nou gelijk te zeggen. Hij hoeft niet perse teleustellend te zijn omdat de graphics minder zijn hoor. Het gaat om het spel zelf, en als hij helemaal gepoort is dan is hij hetzelfde als de PS2 versie, dus dan zou hij goed horen te zijn. Heb je hem trouwens wel gespeeld??? Want om een spel nou alleen om zijn graphics te beordelen moet je niet doen
Ja ok, misschien drijf ik misschien iets door, maar juist doordat graphics de sterke kant van de xbox zijn, zie ik graag dat dat gedeelte wel goed is afgewerkt. Maar ik hoor veel positieve dingen over de ps2 game, dus als het voor de rest identiek is mogen we niet klagen. Maar toch, de game wordt zoveel later uitgebracht, hij is nu uit in de us en in europa duurt het nog tot 14 maart (waarom dat nou weer nodig is weet ik ook niet), magoed, we will see
hmm ik krijg er weer zin in Wat klote dat het zo lang duurt, 14 maart komt trouwens toch ook xbox live naar europa? Duurt het daarom zo lang? (zou wel vet zijn)
Ik heb LOTR: TTT op de PS2 gespeeld en het is wel een kewl spelletje en ziet er voor de PS2 wel goed uit. En kwa graphics ... Xbox is altijd mooi eej. Als ze nou opeens LOTR: TTT met graphics van de Super Nintendo of PSX, dan zou ik ook wel effe raar staan kijken maar de PS2 versie speelde echt lekker en snel. Laten we hopen dat deze poort wel goed gepoort wordt.
Als ik het goed had stond in de power unlimeted dat de xbox grahpics een 8 had en de ps2 een 7.... Maar dat weet ik niet meer zeker..
ik geloof eerder ign dan de pu. maarja, gebeurd niet vaak dat de ps2 betere graphics heeft dan de xbox
ik heb er eigenlijk alleem maar goede dingen over gehoord! Lijkt mij in ieder geval een goede game te worden meet mooie graphics!
BETER verneukt EA dit spel niet. WE worden al zo VERSCHRIKKELIJK genaaid door het spel 14 maart uit te laten komen ipv 30 dec dus ik wil ZEKER wel waar voor mijn geld en wachten. En sowieso moeten ze gewoon niets verkloten wat met LotR te maken heeft, want dat is gewoon een Uber boek EN film.
dus.. LOTR:FOTR is mooi, maar slechte gameplay en.... LOTR:TTT is minder mooi, maar weer met beter gameplay hmm.. ik ga LOTR:TTT toch wel kopen..
Eumhz.... in de PU stonden alleen die cijfers voor de LOTR game van Vivendi, de Xbox versie van die van EA is nog helemaal niet gereviewt dus..
Re:Graphics Van alles wat ik heb gezien zijn de graph's van TTT heel erug goed,beter dan et gemiddelde spel ookal zoude ze ietsje minder zijn dan op de PSII maakt niet uit gameplay is veel beter,maar betere graphics is mooi meegenomen ^^
Ik heb eigenlijk alleen nog maar ingame filmpjes van de PS2 versie gezien...weet iemand een site waar je ook Xbox ingame filmpjes kunt zien...?
fabeltjes dit is echt onzin, op de xbox is hij veel beter ik heb hem zelf dus ik weet waar ik het over heb