Xbox 360 DVD-ROM Drive Check

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 13 apr 2006.

  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat ook een Edit knop...
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    me laaste bericht 6 november dat leest neimand meer dan
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog mijn 360 (eerste generatie) had vond ik de weergave van de dvd-speler echt tegenvallen. ik bedoel dat ik de weergave van bijvoorbeeld dvd-films niet scherp vond......(wel via vga-kabel op monitor afgespeeld). daarnaast vond ik het altijd een beetje dubieus wanneer ik de dvd-lade sloot want dan knakte er iets heel hard....maar verder nooit problemen gehad.

    PS: Als ik nu weer een 360 aanschaf.....wat voor drive kan ik dan verwachten en wat is er dan verbeterd?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    ***UPDATE***
    Aangezien er een nieuwe drive wordt gebruikt in de Xbox 360, heb ik een nieuwe afbeelding gemaakt waarmee je kunt checken welke drive je hebt.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  6. boscheboy

    boscheboy Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn zoektoch naar een Xbox 360 premium met de Benq dvd drive is niet erg succesvol verlopen vandaag:

    Dixons - alleen samsung drives
    mycom - niks op voorraad
    v&d - hitachi-lg
    dynabite - niks op voorraad
    bart smit centrum - samsung drives
    bart smit arena - samsung en hitachi-lg
    Replay - niks op voorraad

    Alle winkels waren gelukkig bereid om mij dit te laten testen, maar helaas. Iemand enig idee waar ze de 360 met deze drive zouden kunnen verkopen in de omgeving van den bosch/eindhoven?
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe 'test' jij dit dan? Gewoon verpakking open, voeding erin en aanzetten/disclade openen?
    En dan van de hele vooraad?
     
  8. boscheboy

    boscheboy Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    yep verpakking open, voeding en disclade open. In de dixons heb ik er "maar" 3 kunnen testen want het werd druk, en in sommige zaken hadden ze er maar 1 staan. Maar goed ik heb toenstraks nog xbox gebeld of ze mij hier verder mee kunnen helpen, krijg ik een dom antwoord daar mogen wij geen uitspraken over doen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik zou zo'n opengemaakte xbox doos in ieder geval niet meer willen kopen :confused: Wil toch alles wel ECHT nieuw. Dat ze dat toelaten zeg....
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat vind ik opzich ook vreemd. Ik koop altijd gesealde artikelen, daar let ik zelfs op. Maar als ik een nieuwe console ga aanschaffen wil ook zeker een BenQ hebben. Een vriend van mij heeft een console met een BenQ en die is echt superstil. Je hoort hoofdzakelijk het laden van data!
     
  11. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb zojuist een defecte xbox360 naar microsoft gestuurd.drive was stuk lawaai ,disc niet meer lezen.
    Dit was nog een hitachi schijf(de slechte dus) repareren ze deze of krijg ik een nieuwe drive van BenQ ??
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat ligt er aan. Als de drive te repareren is doen ze dat ook en anders wordt het vervangen met een Hitachi, Samsung of BenQ. Het is zegmaar een verrassing! ;)
     
  13. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je da benq al ergens kopen want ik wacht er wel op :mad:..
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn nog grote partijen met Hitachi en Samsung Drives en de BenQ Drives duiken heel af en toe op. Je moet ook een beetje geluk hebben of vragen of je het mag checken. Sommige denken ook dat je een losse BenQ Drive kan vervangen voor je oude Drive, maar dat gaat niet werken aangezien moederbord en hardware aan elkaar gekoppeld is.
     
  15. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok want ik wou hem idd appart kopen.. bedankt voor de nuttige info;)
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de enige hoop voor degene met Hitachi om ooit een goede te krijgen.. Is een helemala nieuwe Xbox?
    Ik heb hem namelijk bij MM gekocht, en opzich zou je IN DE WINKEL ook garantie moeten hebben toch? Kweenie hoelang dat is.. denk maar 7 dagen. Nja jammr..
    Maar om van MS een HELEMAAL nieuwe te krijgen is bijna onmogelijk, ken wel iemand die zei dat ie een nieuwe kreeg, alles gesealed etc in nieuwe doos..
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Winkels hebben meestal een omruilgarantie van 2 weken en daarna ben je aangewezen op de fabrikant. Als je console defect is en je moet 'm aanbieden ter reparatie kan je aangeven of je een andere console wilt of dat je je huidige gerepareerd wilt hebben (indien mogelijk).
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ikzelf heb een Hitachi dvd-drive, want ik heb mijn 360 al op de release-day gekocht. Zelf heb ik nog nooit problemen gehad qua krassen, kringen etc. Dat hij wat meer herrie geeft dan de BenQ maakt me niet zo veel uit, want het geluid staat toch altijd wel op een hoog volume.
     
  19. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    iik heb de samsung TS... maakt veel lawaai en kleine krasjes en de laser leest dikwijls de disc niet goed, ik zou graag willen omruilen maar ik heb geen garantie meer omdat ik ooit eens mijn bodycase heb vervangen :mad:
     
  20. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: ik ga miss een xbox 360 kopen v.d. week.
    maar waar kun je de productiedatum vinden?

    en rond welke data zijn die geproduceerd? ( de benq drives? )
    wil namelijk benq drive, wss niet verkrijgbaar...maarja

    grtz Marcel
     

Deel Deze Pagina