Ja maar dat kost zoveel moeite! Ik hep toch alleen maar THPS 3 om muziek mee te luisteren en dat speel ik niet zo heel veel meer de laatste tijd. En trouwens, het geluid van m'n PC komt uit m'n stereo-boxen en het geluid van m'n TV niet. Ik kan dus beter gewoon mp3'tjes op de pjoeter aanzetten en dan tegelijk gaan dozen, dan blijven je liedjes ook gewoon doorspelen als je op pauze drukt!
heb net effe nieuwste album van k3 van me zusje geleend en in m'n broertjes profiel van RSC alle nummers vervangen door K3 nummers " level : vista peak, nummer: 'Oma's aan de top!' " zal hij straks even raar opkijken
Hela Hela, opeens zomaar op ut forum. Ja, ik ben nieuw. Misschien heeft iemand deze tip al gepost, maarrr uh bij Sega GT, is het zooo lekkerrr om met met Tiesto vanaf m'n harde te racen. Sfx geluid lager, muziek vol aan, dan ga je pas hard, game is meteen dubbel zo leuk. Want de oorspronkelijke muziek (bij het racen) is gewoon kut.
Sega GT 2002 THPS 4 NFS HP 2 Amped Transworld Snowboarding Ik heb teveel liedjes dus hier de namen van de soundtracks: Various Rock LFO (American Top Pop/R&B Group)(helaas zijn ze gestopt) Various Urban
Re: Hela SFX LAAG? o_0 Ben je gek? Dat is juist klote, dan hoor je nog geen eens wanneeer je moet schakelen!
Okee, kgeef het toe. Ben zo'n AT coureur. Bovendien: keb sfx ook ni uit, maar wel zo dak de muziek hoor. Enne ja.. ik ben gek
Lekker istie he! Ben als een kind zo blij met m'n xbox, eigen muziek bij games, digitaal geluid (ben audiofreak), ik vind het wel wat. Weet iemand of je Box ook langzamer wordt, als je de harde schijf helemaal vol met muziek zet?
ja je kan als je edit kiest geloof ik, gewoon je liedjes moven of copy'en naar een andere map, weet alleen niet precies meer hoe t gaat, maar k heb t ook ooit gedaan.