Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En dan blijven volhouden dat maar 3% van de xboxen stuk is....
     
  2. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, als iemand al vanaf 18 mei aan het wachten is kan het nog lang gaan duren. Nou, dan ga ik maar in mijn playseat het 157 pagina's tellende boekje van Forza2 LE lezen als ik de game ontvangen heb.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    @ Martijnn: De gevallen van Xboxen die kapot gaan lees en hoor je overal. De 360's die gewoon prima werken (zoals de mijne) daar hoor je niks over. 't Is maar in welk daglicht zo'n situatie gezet wordt...

    En dan nog, 3% van alle Xboxen, dat zijn er een hoop hoor! Niet zo gek dat je om je heen veel hoort over kapotte Xboxen. Al zal MS de cijfers ook iets mooier maken dan ze zijn.

    @ Blingbling: Troost je, hier nog iemand die niet direct Forza 2 kan spelen. Door de aanschaf van m'n HDTV heb ik tot de 21e geen rooie cent en kan ik Forza dus niet bij de release halen [​IMG] ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  4. eddy 12

    eddy 12 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne xbox is van 23 mei in duitsland juist gebeld naar de helpdesk daar zegen ze dat ik moet wachten tot 20 juni als ik hem dan nog niet terug heb moest ik terug bellen maar kon nog nie zien of ik ne nieuwe krijg of hij gerepareerd wordt is de 3 de keer dat mijn xbox kapot is is toch een schande
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Interpunctie...
     
  6. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Mijne ging stuk op 13 mei....14 mei gebeld omdat ik nieuwe voeding nodig had en zaterdag daarop was die bij mij thuis geleverd...nog steeds was de 360 kapot dus maandag 21ste gebeld naar M$ en die dag was die ook opgehaald....hij is nog steeds niet terug...hij kwam de 22ste aan in Duitsland dus ik wacht nu precies 10 dagen. Als ik hem volgende week nog niet heb gaat er een hele boze jongen naar die sukkels bellen!!!

    Echt wat een kutservice...het reparen duurt veel te lang en geeneens Halo 3 beta kunnen spelen.

    In plaats van dat ze wat doen tegen die kapotte 360 consoles gaan ze alleen maar lopen janken dat gamers hun 360 ombouwen en dan de boel gaan bannen....dat is echt triest!!!! Klant is koning toch? :)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, zo lang wil ik niet wachten, ik ben nu ook al een dikke week aan het wachten! Pfff...
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Zware tijden zijn het, gelukkig hebben we hier veel steun aan elkaar :): Het komt goed, ooit zal de xbox wederkeren zodat we weer kunnen gamen.
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130

    Volstrekte onzin. Ik heb een clan. Nu 24 leden. Op 40 360's die we in bezit hebben (gehad) zijn er 16 overleden aan 3rlod. Of andersom. We zijn met 24 leden, hebben ondertussen 16 dooie boxen achter de rug, dus 24 + 16 = 40

    Anyway, 16 dooie op 40 = failure rate van 40%!!

    En dan heb ik het nog niet eens over dvd lades die niet open gaan. Heb ik nu last van en ben niet de enige in mijn clan. Om nog maar te zwijgen van krassende 360's (maar daar hebben we vreemd genoeg minder last van in onze clan)

    Maar ik begrijp het wel, zolang jezelf nog geen 3rlod heb gehad 'geloof' je het niet. Ook binnen onze clan zijn er een paar die denken dat het aan 'de gamer' ligt ipv aan de 360. Neem van mij aan, het (de 3rlod) ligt aan de 360 en MS en NIET aan de gamer.
     
  10. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    het bekrassen is allen bij de oude Xbox 360's,, er zaten geen rubbere beschermings stikkerstjes in ofzo.. als je nu een Xbox koopt heb je dat niet meer.. het was toch ook bij een bepaalde DVD-Drive..? lol ik word echt moet van iemand uit me klas.. hij blijft maar de krant gelove.. een paar mense wille een 360 hale.. ik natuurlijk; MOET JE DOEN ;) . komt hij aan.. "je moet geen 360 kopen, die geeft krasse.. =() heb hem al duzend x gezegt dat dat niet meer is als je een nieuwe koopt..

    maar goed.. moest k efffe kwijt.. lal
    ik heb nog geen probleme gehad.. _O_ en hoop het ook nie te krijge..

    greetszz Tijmen
     
  11. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week net nieuw spel gekocht, doe ik em d'r in, 360 gaat en vervolgens gebeurd er niks en zie ik de beruchte 3 red lights of death :mad: Pas volgende dag MS gebeld want de avond ervoor kreeg ik ze niet aan de lijn omdat het zo druk was op de helpdesk:confused: Die kerel van de helpdesk deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat zo'n duur apparaat na 6 maanden ermee ophoudt|:-
    Gisteren is ie opgehaald door UPS, vandaag in Weiterstadt aangekomen en nu maar wachten... Hij is van mei 2006 hopen dat ik niet een oudere terugkrijg..
     
  12. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal weken dit forum te hebben gevolgd heb ik ook maar eens besloten mijn bevindingen erop te zetten.*)

    Ik heb inmiddels ook mijn 2de 360 naar Weiterstadt verstuurd. Hij staat daar inmiddels al vanaf 18 mei j.l. en tot op heden nog niets vernomen.
    Inmiddels zit ik nu al zo'n 1,5 maand zonder 360 en begin ik het een beetje beu te worden.=(
    Eerst kreeg ik binnen 4 werkdagen een 'gerepareerde' 360 terug, "goede service" dacht ik...totdat mijn disc drive niet meer opende en mijn controller geen contact kon maken met de 360. Na de verhalen hier op het forum te hebben gelezen was ik blij dat ik de doos van UPS nog in bezit had zodat ik hem de volgende dag weer fijn retour kon zenden aan onze Duitse vrienden.:mad:

    Al met al niet echt iets om vrolijk van te worden
     
  13. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijmsja, niet waar. Ik heb nameljik net een xbox360 gekocht. Ik heb de Samsung drive, derde plaatje op post1 van dit topic. Good performance, but may scratch discs. Ik heb deze xbox360 vandaag gekocht. Hoop echt dat dat ding niet gaat scratchen..

    Abnormaal dat zelfs 2 jaar na de launch nog steeds niet elke xbox console in de winkel de benQ disc player bevat, dit is de enige die absoluut? geen krassen maakt?
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  14. METALFEAR

    METALFEAR Guest


    Ik weet niet hoeveel dagen bij jouw in de maand is.....maar 18 mei is geen anderhalve maand....
     
  15. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet bang te zijn dat je 360 gaat krassen of kapot gaat. Het gaat nog steeds om een relatief klein percentage, al zeggen andere van niet omdat die van hen al 3,4 of 5 keer kapot gegaan is.

    De reden hiervan is, zo heb ik kort geleden gehoord, dat de 360's die je teruggestuurd krijgt vaak slecht gerepareerd zijn. Hierdoor gaan ze snel kapot. Dus dit kan zich al snel een paar keer herhalen, waardoor je logischer wijze al snel gaat denken dat de 360 niet deugt.

    Dat betekend niet dat het geen probleem is, maar denk niet dat alle 360's kut zijn en snel kapot gaan of krassen.
     
  16. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Is waar. Ben ook een beetje bevooroordeeld geraakt door de 6 topics van defecte 360's, waar iedereen vermeld dat zijne kapot is, terwijl er ook genoeg werkende zijn, alleen over deze wordt in dit topic ( uiteraard, logisch ) niks over gezegd. Misschien valt 't achteraf wel mee, we merken het wel met de tijd!
     
  17. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    @ METALFEAR

    Daarvoor was mijn 1ste kapot gegaan (begin mei), deze heb ik de 15de mei weer terug gestuurd en nu staat de 2de dus vanaf 18 mei in Duitsland.

    Dus al met al zit ik inmiddels zo'n 5 weken zonder xbox (nog steeds geen anderhalve maand maar het komt in de buurt he)
     
  18. schaap-joey

    schaap-joey Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod hier niet toegsetaan .. zie het [faq]beleid[/faq]
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb nu 8 dagen mijn Xbox360 nog geen problemen maar ik merkte bij de opening wel iets raars. Je hebt bovenop de harddisk zoon chroom labeltje met HDD erop en ik merkte dat er al krassen op zaten, een paar lichte en 1 diepe. Ik neem aan dat ik geen 2e hands troep heb :p Maar ik heb verder geen problemen.
     
  20. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaten die krassen er al op toen je em uit de doos haalde? Das ook lekker dan, lijkt het net alsof ze tweedehands zooi weer terugstoppen en weer verkopen :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina