Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd , ik moet toegeven ik kwam ook niet heel ver 1.05.9.. heb ik eens gereden , maar al die andere die laten jullie lnks liggen , beetje raar dat julliebij mij daarop reageren maaj dat is niet raar. bied nogmaal m,n excuses aan ,ik heb trouwens niet eens gephotoshopt, iemand anders , ik ken er zelf niks van
    Heb trouwens dikke zin in deze game :D
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  2. JeePee

    JeePee Guest

    wtf probeer je je er nu uit te lullen. Je bent gewoon een bedrieger en ik denk dat niemand je excusses accepteerd.

    En 'al die andere' hebben zich al lang en breed bewezen met andere racespellen.
     
  3. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen bedrieger laat dat ff duidelijk zijn ja , ik ga ook online racen , en dat wil helemaal niks zeggen mss bak ik er niks van , maar sorry dat ik ook maar een mens ben en mensen ,maken fouten , ja daar leren ze van , ik nu ook ,dat ik niet moet gaan neppen .
     
  4. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je dan Photoshopped, doe het dan goed... zoals Shortbull. Niet van echt te onderscheiden.

    Even serieus: Ga nou maar gewoon lekker weg Kevin, dit soort gasten hoeven hier niet te zijn.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Leer ze dan wel even ergens anders, dit is een officieel tournooi met prijzen, je dupeert hier wel andere mee.:'-(
     
  6. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent geen bedrieger , maar je verandert wel je tijd? eeuhm:confused:
     
  7. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar kom ik nu ook achter , maja ik kan me profiel nergens verwijderen , ik wil wel even zeggen dat ik dit een goeie site vind met goeie forums.
     
  8. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er inmiddels genoeg mensen zijn die m maar al te graag voor je willen verwijderen lol :lol:

    ok ik geef toe hij was flauw :x sorry meende er helemaal niks van O-)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  9. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :x
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ga naar een ander forum man. Denk je nou echt dat we je over je bol gaan aaien? Je bleef gewoon steevast de boel bedonderen en nu je merkt dat de meerderheid tegen je is gaan we het brave geitje spelen? Die vlieger gaat hier ook niet echt ver omhoog zoals je al ziet... Wat jij deed is proberen op een heel oneerlijke manier iemands prijs af te pakken. En als dat even niet lukt is er natuurlijk niks aan de hand? Nee hoor meneertje, erg onsportief van je om nu met ongemeende excuses te komen :) Ik zie dat je 18 jaar bent, probeer je dan eerst maar eens als een man te gedragen.


    Dag Kevin :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  11. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Ongemeende excuses heb je fout.
     
  12. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Je eigen nog vet gaan tegenspreken ook nog.....lutser.....

    Tis dat ik geen mod. ben hierro...maar na zo een grote bedrieg actie had ik je linea recta naar de virtuele deur verwezen...een excuus of meerdere maakt niets goed na zo een slechte photosoep daad die jij en je kornuiten hebben gepleegd.

    Volgende keer beter maar dan liefst op een ander forum....wil jou hier niet meer tegenkomen....:mad:
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben mensen de game nu al gevonden in winkels ?

    en hij ligt toch gewoon in de winkels morgen ?
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Utrecht = niets
    Culemborg = niets
    Woerden = niets

    kortom donderdag. :cool:
     
  15. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk 2 dagen niet op het forum en het is meteen oorlog. Ik heb alles ff doorlopen lezen en dit kan gewoon niet. Gamen gaat puur om de fun( Bij sommige niet nietwaar JeePee? ) Ik durf best te zeggen dat ik ook niet lager kom dan 1.04( soms ). Je hoeft je toch niet te bewijzen tegen mensen die je niet kent? Hoe dan ook dit is laag, heel laag. Als je het goed wil doen dan is daarmaar een manier voor en dat is oefen.

    Dus veel plezier op de andere forum's

    _0/
     
  16. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook een tutorial voor dat tunen? Ik snap daar helemaal niks van.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alstublieft
    Werd u medemogelijk gemaakt door VVV JeePee :cool:
     
  18. Note to Amy

    Note to Amy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit toch bij de LE een heel boek met uitleg over van alles en nog wat, oa tunen enzo.
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb lange tijd niks gepost hier maar nu maar ff wel want iedereen wil weten wanneer die game komt.

    Ik heb zelf een frs filiaal in barendrecht en sta redelijk direct in contact met inkoopafdeling HK en mij werd verzekerd dat ie VANDAAG (dinsdag) dan wel WOENSDAG bij de voorraad moet zitten.

    Tot mijn irritatie is ie er vandaag niet bij dus moet ie er morgen bijzitten.
    DE LM editie kan welleens op vrijdag pas komen vanwege pre-orders.

    Kan mensen alleen niet garanderen dat ie al verkocht mag worden morgen.(ligt aan de uitgever zelf)
    Hangt een dikke boete, of beperkingen voor nieuwe voorraad aan als straf voor winkels die daarmee gesnapt worden.

    DUS FORZA ZEEEER WAARSCHIJNLIJK MORGEN IN DE WINKEL (AL DAN NIET IN DE VERKOOP, al hoop ik van wel!)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  20. Note to Amy

    Note to Amy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    Ziet er goed uit. Maar eens goed doorlezen vanavond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina