Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    my chemical romance?

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is ook zo... alleen een nummer of 300? nee, dat zal nooit gebeuren.. omdat ze zich al kapot betalen aan de rechten van die nummers...

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    My Chemical Romance, slechtste band die ik ken na Tokio Hotel. :p

Anyway, ik zeg gewoon meer nummers. Maakt niet uit of ze oud zijn of nieuw. Maar het moeten gewoon leuke nummers zijn. Zolang het maar leuk spelen is.

Maar is het nou al bekend of je met je GHII gitaar ook spelen op GHIII?

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Daarvoor zou je in de USA moeten zijn aangezien die scene daar veel beter loopt dan de Nederlandse scene. Hier is het voornamelijk flutnummers, acoustische nummers en flutbands die de top 40 halen.

Bands als Staind, Disturbed, Breaking Benjamin, Crossfade hebben allemaal wel een nummer die de hartjes van de Amerikaanse luisteraars sneller laten kloppen. Hier komt een goed rock/metal nummer bijna nooit in de top40, of het moet acoustisch zijn.

Zou jij dat willen dan? Voordat je ze allemaal gespeeld hebt ben je alweer vergeten welke nummers leuk zijn om te spelen. Imo moeten ze niet meer dan 70 nummers erin stoppen (incl. bonustracks).

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat is al bekend. En dat gaat werken.

6. Solid Fischer

Solid Fischer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens even snel Avenged Sevenfold luisteren!

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat ook, alleen ik gaf maar een voorbeeld, weet zelf ook dat ze dat nooit zullen doen omdat zoals jij al aangaf, kosten voor rechten van de nummers en band en ze willen het natuurlijk ook ff uitmelken(ziet hier nog wel 4 nieuwe delen/uitbreidingen van verschijnen)

300 nummers zou ik zelf ook niet willen, dan is er echt geen beginnen aan als je alles op 5* op eazy normal hard en extreem speelt

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou inderdaad hard rocken zijn. Ff de timing te pakken krijgen in de intro en dan vollebak!

Avenged Sevenfold zou inderdaad ook erg vet zijn, The Beast and the Harlot! En Nine Inch Nails hebben wel een paar vette gitaar instrumentals, om om het bekende 300 muziekje als voorbeeld te geven. Of Amon Amarth, die hebben echt gekke nummers! :eek: Under the Northern Star, Prediction of Warfare, Gods of War Arise, Asator, Persuit of the Vikings, Hermod's Ride to Hell, Once Sent From the Golden Hall en ga zo maar door!

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    2 Filmpjes van de vernieuwde Battle mode:
    [yt]6-AjmRnTYGg[/yt]

[yt]41TeYVNZ8B4[/yt]

kewl :D

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Haha das wel vet dan is 't tenminste nog echt battle ;)

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Geef je nou voorbeelden van nummers/bands die nog moeten komen? Want The Beast and the Harlot zit toch al in GH2?

Ik zie graag nog iets van Dream Theater en Nine Inch Nails inderdaad. Hebben allebei toevallig ook een nieuw album uit (of onderweg), dus zou mooie promotie voor ze zijn. :9 Ben verder nog steeds benieuwd welk nummer van Queens of the Stone Age in Guitar Hero 3 komt. Hopen op 3's and 7's. :) Oja, iets van het nieuwe album van Yellowcard zou ook niet erg zijn trouwens, maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren.

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja QotSA is echt een misser geweest in GH2, nu moet ik weer GH3 kopen :mad:

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0

jij kent gelukkig maar 2 bands:) beetje mijn favo band slecht noemen=(

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Waarom komen in de herfst nou alle vette games uit? Guitar Hero 3, GTA 4, Assasins Creed, Halo 3 etc. etc. etc.!! Echt jammer, dan heb ik juist weinig tijd.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee neen, ik wist dat A7X er in zit met The Beast & The Harlot, maar méér van ze zou vet zijn. Toen gaf ik het nummer dat er al in zit. ;)
    En Dream Theater en Queens of the Stone Age zouden ook vet zijn. Songs for the Deaf, dat album is echt cool.

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten er gewoon minimaal 100 songs in proppen:)

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hoop inderdaad op een nummer van dat album. Sinds Olivieri weg is zijn de albums een stuk minder helaas. Verwacht echter dat het toch een nummer van Era Vulgaris is. Gelukkig is dat album al heel wat beter dan Lullabies to Paralyze. :) Maar nummers als First it Giveth, God is in the Radio en zoveel anderen zouden inderdaad nog veel cooler zijn.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Song for the Deaf meoten ze erin doen:)

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En 30 Seconds to Mars hebben ook best lekkere nummers. Denk aan From Yesterday (zie sig ^^) of The Kill en A Beautiful Lie.
    En ze moeten Coheed & Cambria er ook gewoon in droppen. Als je in me sig. kijkt moet je Welcome Home en Delirim Trigger 's checken. Echt hard! :eek:

20. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik echt blij dat ze een "oud" nummer van Pearl Jam hebben gekozen (eerste album). Maar ik mis nog wel AC/DC en Joe Satriani met Surfing With the Alien zou cool zijn (één lange gitaarsolo). Ook One van Metallica en Run To the Hills van Iron Maiden zou ik graag willen spelen.

[Edit]: De Mjolnir Mix van de Halo 2 soundtrack (gitaar door Steve Vai) zou ook echt een giga klapper voor GH3 zijn. Ik heb wel ooit geruchten gehoord dat het DLC zou zijn voor GH2, weet iemand hier iets van?

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina