Morrowind vragen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Simon, 8 jan 2003.

1. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen over morrowind.

1. Als ik iemand in zijn huis vermoord (Ra Virr) hoe wordt zijn huis dan van mij??

2.Waar kan ik het eigendomsbewijs kopen of jatten??

3.En als dat niet kan hoe kan ik er dan voor zorgen dat er niemand in dat huis komt of komt er dan zowiezo niemand meer in dat huis?? Zodat ik zware spullen daar veilig neer kan leggen.

Alvast bedankt allemaal.

Simon

2. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    en komt zoiezo niemand meer in dat huis, dus je kunt het gewoon gebruiken. er zijn geen eigendoms bewijzen voor zover ik weet, dus er zal altijd de naam van de eigenaar blijven staan, dus je spullen zijn veilig. MAAR LEG NOOIT SPULLEN IN KISTEN MANDEN OR WHAT EVER. die plekken worden om de 3 dagen leeg gehaald, dus je items die erin liggen ook, dus leg alles gewoon op een tafel ofzo

3. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    1. is gewoon dan zo

3.mensen in morrowind doen 3 dingen: lopen, praten, vechten.
    je kan je super toffe armor in het midden van de stad balmora laten liggen en later staat het er nog net zo (verdwijnt meschien i.v.m opnieuw laden)

4. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt

5. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag bij mij is dat niet hoor, alles wat ik in manden ofzo leg blijft daar gewoon 8)

Enne was er niet al een morrowind vragen topic :eek:

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die telde bij mij 32 pages
    tijd voor een fris topic:D

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey met dat huis enzo hoe zit dat nou, want als je bv de eigenaar van een huis wilt gaan attacken dan is je crime gelijk gereport, dat maakt opzich niet zo veel uit, want je kan je straf afbetalen, maar kan dat ook als je iemand hebt vermoord?

8. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je iemand vermoord wordt je bounty (je boete dus) hoger, meestal rond de 1000, wat je als je een laag level hebt niet vaak op zak hebt. maar als je 'go to jail' doet, gaan er skills omlaag, en ze nemen alle spullen die je OOIT gestolen hebt van je af, en dit is bij 'pay gold' ook dat ze je spullen afnemen. dat is later wel lastig als je al je armor enzo gestolen hebt, dus voordat je jezelf aan gaat geven, zou ik als ik jou was al je spullen ergens neerleggen (op je geld na dan), zodat ze niets af kunne pakken }:] . nog makkelijker is bij de Thieves guild gaan, en daar kan iemand voor de helft v/d prijs je bounty er af halen, en dan hou je ook nog al je spullen.

EDIT: Ik bewaar wel altijd al mn spullen in kisten/kasten/manden etc. er is nog nooit iets uit verdwenen.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    oja smart strategy.
    thnx ga ik et morge ff proberen

10. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als er kisten in een huis staan met troep erin en je dropt het erbij word hij na 24 ofzo "gereset" behalve bij bepaalde dingen waar een vasten lading in zit.

maar als je de kist helemaal leegmaakt en daarna je eigen zooi erin dropt dan blijft het er altijd in.

ALs je zooi dat je gejat heb is afgepakt zijn er een paar "evidence chests" in het spel, in ghostgate zit er eentje en in seyda neen ook in census and exise office, daar gaat alles wat van je af is gepakt heen. en dus kan je die kist zoeken en kijken of je zooi erin zit.

Deel Deze Pagina