dat ligt helemaal aan wat jij leuker vind.. ik stel voor dat je reviews gaat lezen om er zo achter te komen wat jou leuker lijkt
Ik vind het een goed spel en 14 maart ook nog op xbox live lijkt mij ook volop gaaf. Ik vind het iig een aanrader.
Ik zou even wachten, krijg morgen eindelijk de reviewcopy binnen en verwacht dan binnen 7 dagen een review.
De reviews lopen ook flink uiteen. Ze gaan van een 6 (60%) tot een dikke 9 en zelfs tienen (5 uit 5, is dat dan). Ik twijfel ook erg of ik de game wil kopen. Aan de ene kant lijkt het me hardstikke gaaf (ook Xbox LIVE ondersteuning), maar aan de andere kant doodsaai.
Ik vind het een heeeel goed spel...lekker realistsch en SUPER spannend. Vooral de Coop is meesterlijk...je kunt elkaar backup geven en een eigen team samen stellen. De graphics worden bij de meesteals niet mooi beschouwd. Nou ok de textures mochten wel iets beter maar de manier waarop mannetjes lopen/kruipen/bukken/sterven/enz enz is echt zooo meesterlijk mooi gedaan. Je moet wel van dit genre houden maar als je er van houd dan is het echt zonde om deze in de winkel te laten liggen. Ik vind het wel degelijk een aanrader
splintercell: - korte singleplayer - download content (kost wel geld trouwens) - sublieme graphics - lekkere gameplay - weinig verschil tussen hard en normal - 3rd person (in je eentje) Ghost recon: - redelijk lange singleplayer - 50 quick missions - mooie graphics - lekkere gameplay - LIVE enabled - 1st person (team-based) Hopelijk ben je voldoende ingelicht en kun je een keuze maken
Ik heb ook ff een vraagje over GR. Kan je co-op spelen via system link? En als je via system link tegen elkaar speelt, heb je dan ook bots?
yep...is mogelijk...en ja je hebt bots...daarom hoef je niet echt te w88 tot xbox live om veel uit dit spel te halen...via xbconnect of gamespy is het ook heel wreed om te spelen
1. als je halo een kutspel vind heb je niet echt recht van spreken 2. het is niet eens te vergelijken met halo 3. wat doe ik eigenlijk moeilijk jou gaan ze toch niet serieus nemen
Als je het irritant vind dan moet je niet reageren! -ghost recon is: -te eentonig -slechte graphics -levels te kort -slechte besturing -slechte A.I Kortom niet doen! Je kan beter wachten op Raven Shield als die op de box komt.