1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

internet traag, downloads niet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door eprode, 7 jun 2007.

  1. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een paar dagen het probleem dat mijn internet echt traag gaat (sites laden enzo) maar aan mijn verbinding ligt het niet aangezien ik wel met volle snelheid bestanden kan downloaden, het is dus enkel bij het surfen zelf??
    Weet iemand aan wat dit kan liggen?
    Thanx!
     
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat gebeurt er als je even niets download, je PC een half uur uitzet en dan normaal gaat internetten? Is het dan nog steeds traag?
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    wel de eerste paar minuten dat mijn pc aanstaat kan ik normaal surfen , en vanaf dan vertraagt het ineens en duurt het minuten voor ik een site kan openen ...
     
  4. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    typisch geval van een virus, trojan, of worm ;)
     
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN
     
  6. Kingsterd

    Kingsterd Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    paar scans van freeware erover heenhalen lost al een heleboel op. als je hebt uitgevonden welke trojan/virus je hebt. laat me het weten , ik kan je wel helpen.

    P.s kan ook gewoon aan je ISP liggen.
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Want? Zijn downloads doen het wel allemaal goed zonder problemen en internetten niet. Zegt me niet meteen dat het een worm ofzo is maar meer een verhaaltje connectie-limiet binnen Windows '98 t/m XP.
     
  8. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou ook gewoon kunnen zijn dat je de cookies etc, 's moet verwijderen?
    Daar heb ik zo nu en dan last van dat daar de I-net sloom van wordt, je zou ook nog kunnen proberen om via 'n speciaal mapje in de Windows Root helemaal leeg kunnen maken, als je daar interresse in hebt pm me maar effe dan kan ik je wel uitleggen welke map dat precies is etc ;)

    Onder welk Besturings Systeem werk je trouwens?
     
  9. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt al voor de mogelijke oplossingen , ik zal straks al eens wat proberen, ik werk btw op win xp
     
  10. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha ik had tot vanochtend exact hetzelfde. Doe eens Ctrl + Alt + Del en kijk of je bij taken tweemaal explorer.exe ziet staan. Eentje daarvan is de slechterik!

    Mocht dit het zijn, dan moet je ook nog even iets aanpassen in het register zodat de slechte explorer.exe niet weer start wanneer je Windows opnieuw opstart!
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Of zijn c:\ schijf is bijvoorbeeld helemaal dicht geslibt in de loop van de tijd..
     
  12. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja bij mij was het in ieder geval dat die explorer.exe al m'n bandbreedte in beslag nam, alleen MSN en een programma waarmee ik nieuwsgroepen kietel kwamen erlangs.
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0


    dan is alles sloom, niet alleen je internet explorer:)

    maar een rondje defragementeren en register opruimen kan geen kwaad natuurlijk
     

Deel Deze Pagina