1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op/aanmerkingen en/of suggesties

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    axi73,
    Tuned betekent (voor mij en deze competitie) dat er iets veranderd is aan de auto (stickers vallen daar niet onder). De online race was bedoeld als een race waarin iedereen met de auto van zijn/haar keus (wel dezelfde als in de time trials) laat zien hoe hun racepace is (dan komt er natuurlijk veel meer bij kijken :). In theorie zouden de getunede auto's inderdaad moeten winnen, maar dat hoeft in de praktijk natuurlijk niet te gebeuren ;). Er kan in een rondje of 10 veel veranderen natuurlijk ;).

    Maar misschien dat de online opzet iets verandert gaan worden, er zijn wat gave ideeen bij gekomen namelijk. Maar dat zien jullie allemaal zondag wel.
     
  2. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met tunen, afstelling doen, of alleen parts upgraden.
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals ik zei: er iets verandert aan de auto (buiten bestickering, dat telt niet), dus dat is afstelling en upgrades
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die verhelderende opmerking Rox :+
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben erg benieuwd naar deze competitie. Ik vind dat we eigenlijk zondagavond met de top 8 ofzo een race moeten rijden met de 350Z op mugello short =D. Magoed, eerst kijken of ik strax forza2 nog ergens te pakken krijg :p.
     
  6. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niemand wint haast wat omdat vvv meedoet:mad::mad:
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie zegt er dat bij de faceplates ook alleen maar VVV'ers gaan winnen ;).
     
  8. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ikke}:]
     
  9. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    De tijden die de VVV'ers rijden kunnen voor de mindere goden inderdaad wel frustrerend zijn. Natuurlijk blijft er de stijd met diegene die net een snellere tijd rijd dan jij, maar dat is toch niet het zelfde. Denk dan ook dat potentiele medestrijders afhaken als ze de top tijden zien en dan hun eigen tijd op het schermpje zien verschijnen nadat ze voor hun gevoel bijna een perfecte ronde hebben gereden. :confused:

    Misschien is het een idee om (in de toekomst?) een A en een B competitie op te zetten (een ere- en een eerste-divisie). Begrijp overigens dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

    :b:
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik snap het punt niet zo...
    Elk van de VVV members die meedoen aan deze competitie waren al langer een user van Xboxworld. We zouden ook mee kunnen doen onder onze Xboxworld username, maar het enige wat veranderd is dat er geen VVV clantag in de timetables staat. De tijden worden er echt niet langzamer door.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    hij bedoelt dat jullie de beste racers zijn van dit forum en zo altijd in de top zitten ;) En daarom vind ik het punt van hem wel goed!
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Op zich is er die schifting al ;). Als je de startpost ziet, is te lezen dat er 2 ranglijsten zijn (getuned en ongetuned, waarvan ik zie dat daar geen plaatje van is...). De echt snelle rijders zullen altijd gaan tunen (op wat voor manier dan ook) en komen zo in die ranglijst terecht, terwijl de casual gamers met standaard auto's deel kunnen nemen.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Ik was met deze challenge ook van plan om te tunen, maar het contrast tussen power en handling van mijn Elan is in de soep gelopen :9 En aangezien ik het een vrij saaie challenge vind (vrij sloom en Tsukuba is niet echt mijn leukste baan) ben ik maar ff 10 rondjes gaan rijden met de Astra, ongetuned. Zorda er een keer een R4 - R1 challenge is sla ik iig wel aan het finetunen.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    ..
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfff, mijn eerste challenge en meteen een bug...


    Ik weet dat ik wat laat ben met een nieuwe challenge, maar als alles goed gaat komt deze er vanavond aan :). (Heb van het weekend gewerkt, vandaar dat ik niet eerder de tijd gehad heb).
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De nieuwe challenge is ook weer open heren :).
     
  17. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het eens tijd is voor een nieuwe challenge :thumbs:
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals het er nu uitziet gaan we rond 14 augustus weer beginnen. Dan zijn de meesten wel terug van vakantie, zijn ze verder in de single player en heb ik ook weer voldoende tijd om alles bij te houden.
     
  19. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    14 augustus? lol ik ga de 13 weg ^^
     
  20. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik kom juist de 14de terug :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina