1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Had dat probleem ook nadat ik me poorten open gezet had niet meer zo'n melding gehad.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Deed ik ook altijd, totdat ik eens echt goed met die rifle ging oefenen. Nu heb ik liever dat wapen dan de M1.
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem altijd allies online, dan heavy assault, die BAR is zeker weten beste wapen uit het spel.
    Ging vandaag ook nog ff met een springfield sniper, is ook nog wel relax!
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij ranked matches kun je dat niet kiezen. Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Zo zie je online veel gasten goed snipen, of mensen alleen maar met rifle grenades.
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel kiezen wat je bent .
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij ranked kun je niet kiezen of je Allies of Axis bent, wel welke class.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ja dat klopt
     
  8. Remco

    Remco Guest

    War in Merville rules! echt té relaxed is dat, jammer dat mensen bijna nooit iets zeggen.
    Net als in dit topic...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2007
  9. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo over een dood topic gesproken...
     
  10. AntraXxX-

    AntraXxX- Guest

    Hoelang hebben jullie ongeveer over de SP op Veteran gedaan?

    Ik denk dat als je goed doorspeelt en je bepaalde lastige stukken aardig doorkomt je het in 10/11 uurtjes kan klaren.

    Ik heb er zelf ongeveer 14/15 uur over gedaan, maar ik probeerde ze vaak te flanken of ik ging gewoon lekker op ontdekkingstour in de bossen ofzo. :D
     
  11. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe maps zijn wel gaaf, nu speel ik het spel ook weer wat vaker !
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze game binnenkort maar is kopen, zeker nadat Hour kut is
    COD _O_
     
  13. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik deed denk ik ook zon 15 uur over veteran

    maar damn op sommige stukken is ie wel lastig:eek: dat heeft me controller ook geweten :)
     
  14. Remco

    Remco Guest

    je hebt ook van die stukjes op veteran en dan lig je ergens achter en dan word je nog geraakt. Ik vind t leuk dat je tegenstanders beter zijn, maar dat is toch ook wel ietwat overdreven..
     
  15. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben daar nu ook mee bezig, frustrerend moeilijk. Zoals gezegd schiet de tegenstander soms door solide objecten heen *hoera voor de papieren rots*, ze kunnen door struiken heen kijken, ze schieten een mp40 leeg in 1 sec, het duurt soms maar een half seconden om te sterven. Bovendien heb ze op bepaalde stukken oneindig veel mannetjes die maar blijven komen totdat je er in gaat, zucht.

    En wat voor hulp krijg je? Teammates die tegen muren aanlopen en wachten tot jij er vol in rent wat je niet kan doen. Teammates die vanaf een meter afstand nog niet raak kunnen schieten, alsof je met het freakin A-Team op stap bent.
     
  16. Remco

    Remco Guest

    je moet gewoon proberen zo snel mogelijk door te lopen, dan blijven die duitsers niet komen en lopen je teammaten ook snel mee..
     
  17. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij zulke stukken wel ja. Maar het is vaak ook een kwestie van geduld, het rustig aan doen. Van een afstand een voor een de duitsers neer schieten en vooral ook je A-Team voorop laten gaan. Soms schieten ze namelijk per ongeluk raak en het is een doel voor de vijand. Straks weer verder gaan, eerst weer even de shadowrun demo doen \o/
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nadat ik niet al te blij was met de singleplayer, besloot ik COD 3 maar weer eens te gebruiken voor de multiplayer. Maar wat is die multiplayer van COD 3 toch kut vergeleken bij COD 2. Vooral die servers zijn soms zo lastig om in te komen. En het systeem om wedstrijden te kiezen vond ik in COD 2 wel beter. Ik hoop dat er gauw een grote update komt, anders speel ik voorlopig geen COD 3 meer.
     
  19. Remco

    Remco Guest

    je moet gewoon War in Merville doen, dat is echt gruwelijk... ik kom altijd prima in een room btw
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al regelmatig uitgelegd dat je bepaalde routerpoorten open moet hebben staan voor voor COD 3, als je dat doet, kom je in iedere room.

    Systeem om een room te kiezen lijkt me niets mis mee.
     

Deel Deze Pagina