Xbox games in de aanbieding!!! Hoi mede gamers Ik wil jullie graag de volgende link geven voor goedkope Xbox games. [[/url] http://www.playserver4.com/play247.asp?page=promo&r=XBOX&id=113 Dit is een betrouwbare site alle prijzen zijn inclusief verzendkosten. Ik heb hier al tientallen DVD's besteld en twee keer een Xbox spel deze werden allemaal mits op voorraad binnen een week geleverd. Voorbeelden: Splinter Cell 45 euro The Elder Scrolls III: Morrowind 45 euro Tony Hawks Pro Skater 4 45 euro Mad dash racing 20 euro Blood wake 15 euro enz enz enz Gegroet P106
ja maar op die site staat bij de games: Region PAL: Will play on UK XBOX only en ik heb een EU version (NON UK) en dat zullen er wel meerdere hebben hier op dit forum, dus dan heb je er een beetje heel erg weinig aan!
nee precies, dus wij hebben helemaal niets aan die site ik koop ze gewoon in nederland bij de FRS of via Bol.com
wat is de huidige wisselkoers van engelse ponden <--> euro's weet iemand trouwens of chase en reign of fire een beetje goed zijn? kosten namelijk niet zoveel hiero..
Hoi allemaal, Ik heb ook gewoon een Nederlandse XBOX en heb daar al twee games besteld en deze werken perfect op mijn XBOX. Dus je moet het zelf weten Groet P106
1,56 euro is 1 pond ik bestel daar een paar keer per maand. reign of fire is wel een leuk spel voor dat geld maar chase is bagger probeert stuntman voor de xbox te zijn