1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Titels in de bazar kunnen aanpassen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 8 jun 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deze thread waren eerst drie losse threads om rommeligheid te voorkomen

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=99818

    Echter ik wil duidelijke titels met wat ik verkoop en dus iets uit de titel halen wat verkocht is. Kan dit worden aangepast? :)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn al meer threads geweest over het aanpassen van de titel en er zijn maar 2 mogelijkheden. 1) Members moeten overal de titels kunnen aanpassen of 2) Helemaal nergens. Het is dus niet mogelijk om het alleen in de bazaar te kunnen aanpassen. Oftwel nee :9 Daarom kan je het beste de titels een beetje centraal houden.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is dat zo? Want we kunnen ook enkel in de Bazaar het recht geven om threads te sluiten. Zover ik weet heb je een lijst met "rechten" en kun je gebruikersgroepen aanvinken per subforum.

    Maarja, zo zat het op een klein forum dat ik ooit beheerde. Hier op XBW heb ik dat nooit gezien, dat zit in het Admin Control Panel.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het zou gewoon handig zijn en anders zou ik graag losse threads blijven houden.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dus jah...
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in het verleden niet mogelijk gebleken om iets dergelijks in te voeren. Ik weet niet hoe het nu is. Op het moment dat je iets verkocht hebt, kan je dat gewoon in je thread zelf aangeven. Het is niet nodig om dan de titel aan te passen. We hebben in het verleden expres een thread per spel afgeschaft, omdat het dan voorkwam dat mensen enorme ladingen threads aan gingen maken, met de enorme lading kicks die er op volgden. Het is voor ons dan bijna onmogelijk om dat allemaal in de gaten te gaan lopen houden.
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja natuurlijk kan je het in de tread aangeven, maar dan is de titel toch nog altijd misleidend...

    Stel je verkoopt 2 spellen en dat zet je in je treadtitel. één is verkocht, dan zou de optie op die uit de titel te halen wel makkelijk zijn.

    In de tread wordt het sowieso aangegeven, maar dan blijft de titel nog altijd niet correct of up-to-date.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is daar dan precies het nadeel van? Krijg je alleen maar meer views van. ;)
     
  9. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Onoverzichtelijk voor de koper?
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat heb je aan een bende views die je tread openden voor een spel welke je niet eens meer in bezit hebt?



    'Dat ze misschien iets anders leuks tegenkomen?'

    Naah, daar doen we 't niet voor he :)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben het precies met Azumi eens. Het is gewoon simpelweg veel handiger voor zowel de koper als de verkoper.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het moet eerst nog maar blijken of het nu wel mogelijk is, vroeger was dit namelijk niet het geval. Anders heeft het namelijk weinig zin deze discussie voort te zetten.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is nog steeds niet mogelijk om dit alleen voor de X-Bazar in te stellen.
     
  14. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iets meer Mods erbij? Ik weet dat het een saai onderwerp is alle koopjes te kijken terwijl je er geen behoefte aanhebt.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan moet vBulletin maar snel een nieuwe versie gaan uitbrengen waar het wel in kan ;)
    Verder vind ik het ook wel jammer dat het niet kan. Klik nu vaak een thread aan waar het spel al weg is :mad:
     

Deel Deze Pagina