1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha achja ik had Evil al verteld waar het op uit zo komen bij Wzzrd, en geak het was precies wat ik zij.
     
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Realistic, aka DSF x Inferno aka Spartan Gunner, hij heeft vroeger bij mij in LoC Gezeten. Als je die clan nog kent towel:p. Toen waren we 1 van de besten met skirmish:p
     
  3. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je altijd zoveel kritiek op andermans toernooien hebt waarom probeer je zelf niet dan een toernooitje te organiseren. Laat zien hoe het moet dan als je het zo goed weet.
     
  4. Om kritiek te leveren op anderen hoef je hetgene waarop je kritiek hebt zelf niet beter te kunnen. Er wordt alleen gezegd dat er veel dingen slecht waren geregeld, als je er objectief naar kijkt is dat eigenlijk ook wel zo. Kan de kritiek best begrijpen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  5. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het uberhaupt wel gelezen? :{
     
  6. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we doen :)
     
  7. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ja man laat maar zitten :thumbs:
     
  8. Hey SmartieZ echt vet dat mijn tekstje jou op een idee voor je sig heeft gebracht. Jouw tekst heeft mij ook op een idee voor mijn sig gebracht!
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn met z'n 3en hard bezig met de nieuwe site en hij gaat echt heel erg vet worden als het allemaal uitpakt zoals we willen.
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ach Rbert ik kan het niet genoeg zeggen, ik game niet non-stop, maar mensen die mij op oude spellen kende weten dat ik het tot 'perfectie' speelde. Mensen kunnen er grappen over maken, of ermee spotten, maar het is wel zo. Vroeger op CoD2 was ik niet dag en nacht online, maar speelde wel in het A team van aVIP. Ik heb weinig te zeggen over mensen die me in player-matches zagen, in clanmatches was de top vrijwel altijd Deadbringr / SmartieZ, ik ben daar trots op, COD2 is mijn lievelingsspel all-time, en ik bleek er ook nog goed in te zijn ook

    @ BabyKing, proberen we ook, en ik gaf Kings ook compliments over z'n snelle oplossingen ik weet dat het regelen van zoiets als dit moeiljk is, maar het is toch deels goed gegaan.

    @ Nemesis, ik heb er zin in, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!
     
  11. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SmartieZ WCG gaat niet door voor ons met CnC3. Ik kan patch 1.05 op geen 1 manier downloaden, ook niet als ik het CnC3 opnieuw installeer. MistiK kan hem ook niet downloaden. EA heeft al genoeg problemen op te lossen dus dan hebben we een paar dagen om op 3 maps met elke soort tegen elke soort een aantal bo's te hebben.
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, kun je een indicatie geven van wanneer we de nieuwe site ongeveer te zien krijgen Nemesis?
     
  13. Serieus SmartieZ stop please met dat spellen tot perfectie gelul en dat je casual speelde. Ik krijg hier echt elke dag weer de slappe lach van samen met andere mensen in lobbies :lol::lol::lol:

    't zal best dat je het casual speelde en op perfectie.
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het op dit moment echt niet weten. Ik weet namelijk niet hoe snel de programmeur is. Ik en IntenZz zijn bezig met een preview voor hem, zodat hij weet hoe het eruit moet zien. Wij maken namelijk de graphics. Ik hou je op de hoogte :).

    PS: Is jullie site al bijna af?
     
  15. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op het moment dikke stront op m'n werk, dus bar weinig tijd om aan de site te werken. Daarbij heb ik ook nog een gezinnetje wat om aandacht schreeuwt :) Hij is eigenlijk zo goed als af, er moeten alleen nog een hoop puntjes op de i gezet worden. Maar ik probeer hem écht aankomende week af te krijgen.

    Ik schaam me bijna, zo lang duurt het inmiddels.
     
  16. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Hans gezien je niet op msn bent vraag ik het hier maar, ben je al aan mijn website begonnen ofniet? Kan begrijpen dat je er nog niet aan gedacht hebt omdat jullie nu met de nieuwe website van qG bezig zijn maar laat even wat horen.
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dat bedoel ik dus, samen met andere mensen in de lobbies, het feit dat jij en daarmee andere mensen het in lobby's het over mij hebben is al de moeite waard.
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er wel al aan begonnen, maar ik maak eerst even onze nieuwe site af samen met IntenZz en Destro. Daarna ga ik weer verder aan die van jou als dat goed is.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Fotomodellen krijgen toch altijd een website van het modellenbureau? Of is hij niet voor je vriendin?:D
     
  20. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh Martijn hou er nou maar over op, die website is niet voor haar. Hans maakt een website voor mijn paintballteam maar die van qG gaat nu natuurlijk voor. Laat even wat horen als je er verder aan gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina