Ik heb zojuist me hobbyhok een beetje uitgemest zodat deze als gaminghok voor me vriendin kan gaan dienen. Kan ik rustig gamen in de woonkamer op me xbox en zij op de ps2 / dreamcast en strax der gamecube. Ik zoek alleen een nieuwe tv met liefst meerdere scart aansluitingen die rgb ondersteunen. Iemand suggesties? Is er misschien een verloopblokkie waar meerdere rgb scart aansluitingen op zitten en die dan via 1 kabel naar je tv lopen? Hoe lossen jullie dat op? Hans
Ik zou het als volgt oplossen ik zou mijn vriendin de deur uitzetten haar ps2 en dreamcast in beslag nemen en dan gewoon een normale tv kopen met 1 of 2 scartaansluitingen.
Ik heb even bij conrad gekeken zij hebben verschillende verloopblokkies tekoop. Of ze hebben allemaal cinch aansluitingen of er is maar één scart aansluiting geschikt voor RGB.
Ik wil ook zon vriendin ehm tsja is altijd lastig om een bepaald type TV te geven.. gewoon naar de tv boer en de duurste nemen
Der schijnen mensen te zijn die dit moeten doen hoor trouwens iedereen die ik ken met een vriendin klagen over het feit dat ze zoveel geld kosten.
Nee nog geen eens ken en wil geen mensen kennen in amsterdam maar Barneveld heeft toch ook een rosse buurt?