1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Denk dat ze eerder refereren aan de legoblokjes niet aan de legogame ;)
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zag ergens een filmpje van Forza 2 en dan het level New York, vond het er echt erg mooi uitzien. Heb de demo bij een vriend gedaan, vooral de wegligging en het geluid zijn veel beter als in het eerste deel. Grafisch vind ik het ook niet tegenvallen, en dan nog wel op een gewone breedbeeld tv. En denk dat het tunen (bestickeren) mij weer uren bezig kan houden, alleen nu zit ik nog te wachten op de Elite. Maargoed iedereen zijn/haar eigen smaak, ik wacht nog steeds op de bevestiging van RSC 3 want deel 1 dat was toen d'r tijd ook de reden samen met Halo om een Xbox te kopen. :p
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    ?

    Forza 2 is Gran Turismo kwa gameplay etc. :)

    Oja, over die IGN review, dat is toch die site die elke Xbox game standaard een 8.5 gaf. :lol:

    Rationeel klopt er iets niet aan GT4. Het lijkt in die demo wel alsof ze een foto in de Alpen hebben gemaakt en die als achtergrond gebruiken. Het doet 2d aan. Ofzoiets.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2007
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ^^Ooit al van de edit knop gehoord. Anyways, 8,5 is een zeer goede score. Hoe kan jij nu al weten dat Forza 2 meer verdient. Dat kan niemand op dit forum weten buiten Kobold,... aangezien wij de game pas sinds gisteren kunnen spelen. Daarbij, er zijn veel gebreken aan de game. Zo speelt de game zich altijd af tijdens mooi weer. De AI is niet zoals beloofd. Veel jaggy's en Alysing problemen. De gameplay kon ook beter vind IGN, maar dat weet ik niet. Het afstrafsysteem kon ook beter uitgewerkt zijn,...
    Dus ik weet niet of de game 90+ verdient, jij ook niet. Ik weet wel dat de game enorm uitgebreid is, super online, ... Maarja, ik moet hem nog uitgebreid spelen in ieder geval.
     
  5. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Kan je met de PlayStation 3 1080p halen d.m.v. een DVI kabel (die ondersteuning bied van HDCP) die je vervolgens met een adapter naar HDMI brengt en deze naar je PS3 verbind met een HDMI-kabel?* Dus: DVI -> DVI naar HDMI adapter -> HDMI? Dat je zo beeld krijgt is mij bekend (zowel DVI als HDMI is digitaal), maar of het op deze manier 1080p ondersteund is mij nog niet bekend.

    * Er van uitgaand dat de computermonitor 1080p kan uitzenden via DVI. Of kunnen ze dat allemaal?
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zeg toch dat ik niet wil zeiken. ik wil ook niets toevoegen, maar ik wil wel een discussie lezen. (en niet alleen plaatjes van ps3 games zien)
     
  7. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Je moet eens beter lezen! Ik zeg alleen dat ik IGN niet altijd even serieus neem, aangezien ze de meest middelmatige Xbox games al een 8.5 gaven. _0/

    En ja, ik heb wel eens van de edit knop gehoord bemoeial. Had er alleen niet zo snel aan gedacht dit keer dus laat dat gezeur maar achterwege. Daar zijn de moderators voor. Snap je?
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=11024

    Gister zeiden ze nog dat $199 de sweetspot is. Maar van een prijsdaling is nog geen sprake. Toch is de Xbox 360 al weer bijna 2 jaar oud. Sony zou binnen 2 jaar met een prijsdaling komen. Ze ontkennen op dit moment een prijsdaling, maar zal die dit jaar nog komen? Of zal Microsoft wachten op een prijsdaling van Sony? Ik denk dat ze beter dit jaar kunnen aanvallen met een prijsdaling. Aanval is de beste verdediging.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk zou het geen probleem mogen zijn.
    Wat volgens internationale afspraken (www.hdmi.org) moet HDMI en DVI compatible met elkaar zijn.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Met alle drie de punten ben ik het niet helemaal eens...
    1) Heerlijk om met zonnig weer te rijden ;) In PGR 2 vond ik het altijd kut om in regen te rijden en wilde ik zo snel mogelijk door naar de volgende test... Geef mij maar lekker droog weer :)
    2) AI is super! Ik weet niet wat mensen erover te roepen hebben als ze zeggen dat de AI slecht is... Ze duiken in gaten, geven je ruimte als je het verdient en iedere wagen reageerd anders op je acties...
    Ze hebben ook onderling strijd dus het kan gewoon voorkomen dat je ze ergens 180 gedraaid langs de weg ziet staan omdat ze elkaar geen ruimte hebben gegeven.... Heerlijk vind ik dat :D
    :cool: In de reviews lees ik het ook maar ik heb er totaal geen last van (in tegenstelling tot de demo...).

    De review van Gamekings vind ik het meest bij mij passen over hoe ik over de game denk....

    Turn 10 heeft een zeer complete game afgeleverd die voor mij alleen iets te weinig tracks heeft... Iedere andere klacht over deze game ervaar ik eigenlijk niet....
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan ik mij dus niet voorstellen. Ik heb zelf Forza nog nooit gespeeld, maar ik weet zeker als ik de filmpjes enzo allemaal bekijk dat Forza een totaal andere gameplay heeft dan GT. Bij forza had ik het gevoel dat je heel makkelijke snelle tijden kan rijden, terwijl je bij GT toch echt de benodigde 'skills' nodig hebt. En wat ik zo stom vind aan Forza 2, die gloeiende remschijven :9
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar mee komen ze nu pas.

    De games is al sinds de launch in de VS op de markt en nu gaan ze pas zeiken.
    Sony zegt dat zij toestemming hebben gekregen , vraag me wel af van wie ??

    Is het hele gezeik (Dual Shock) achter de rug , willen nieuwe "slachtoffers" een graantje mee pikken.
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    helemaal mee eens.

    Tsja, voeg je eigen shit dan gewoon in het juiste topic toe. In de PS3 thread waardeer ik je filmpjes en nieuwtjes. Hier slaat het nergens op. Zeker als je gaat zeggen "want niet iedereen kijkt in het PS3 games topic". Als ik Wii of PS3 nieuwtjes wil, kijk ik wel in die topics. Ik hoef dat niet allemaal in dit topic, tussen alle discussies door, te lezen. Maar ja, dit is het laatste wat ik erover zeg, aangezien de moderators er kennelijk geen problemen mee hebben...
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is zo'n beetje het leukste filmpje dat ik de laatste maanden op het internet heb gezien! _O_:lol:

    Hitler van Live gebanned!!

    Ik kwam echt niet meer bij mensen _O_
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe, die is inderdaad erg goed :D
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    damn, filmpke werkt hier niet...
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [yt]YBehwynET2w[/yt]

    Veel sites hadden hem zelfs bij hun nieuws staan, hoe bedoel je komkommertijd 8)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Héhé, best wel grappig filmpke :).
     
  20. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahahahaha, geweldig. Ik kan niet bijkomen. :lol:\o/:+:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina