[PC] Enig idee waar tomb raider collection te koop is?

Discussie in 'Games' gestart door Mick34, 9 jun 2007.

  1. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee waar in Den haag/rotterdam nog die tomb raider collection (Deel 1 t/m 6 in een doosje) te koop is? ik wil namelijk weer MEER MEER MEER lara nu ik anniversairy bijna heb uitgespeeld. ze hadden hem in Z'meer ook, maar nu ik em wil is ie natuurlijk weg. maar iemand nog enig idee waar die ligt in den haag/rotterdam?:thumbs:
     
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestel via de Freerecordshop site en laat hem naar jouw dichtsbijzijnde FRS brengen (gratis) of laat hem naar je huis sturen.
    Link: http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=1009652&navid=4

    Edit: het is een geweldige pack met wel heel veel printfouten op de hoesjes (screenshots bij de verkeerde games, namen verkeerd etc) maar dat neemt het plezier niet weg van de games.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  3. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar ik ga toevallig morgen naar rotterdam/den haag, en dan kan ik m gewoon ff in de winkel kopen, en anders bestel ik m maandag:D
    dus iemand die m in een winkel daar heeft gezien? (ik Z'meer was het de bart smit)
     
  4. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je al in de Mediamarkt/Freerecord shop/Futurezone in Zoetermeer gekeken?
     
  6. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar die hadden m juist niet meer, vandaar dat ik nu vroeg van den haag/rotterdam:thumbs:
     

Deel Deze Pagina