[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Oranje crystalforge wtf O.O
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die nieuwe arena sets krijgen door oude + arena points, of gewoon weer alleen arena points?
     
  3. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijn guild is gisteren gestopt met bestaan en het is echt onmogelijk, om als undead rogue, een beetje een goede guild te vinden die ssc doet :mad:
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is er gebeurd met je guild? Mensen die het moe waren etc?
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja altijd rot als guilds disbanden. Is me zelf ook overkomen, bij een BWL/Naxx guild na een tijdje waren er alleen maar ruzies e.d. en mensen begonnen te rerollen. En als je zelf wel verder wil is het kut. En een gelijkwaardige guild vinden is vaak niet makkelijk, tenzij je een tank ben, dus je zult vaak een stap terug moeten nemen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn guild van mn warlock is ook uit mekaar aan het vallen, en we waren nog maar net begonnen..
    Mja binnenkort is mn mage 70 :>
    Ik denk dat ik net 70 word en dan ga ik op vakantie. =P
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alleen arena points, je hoeft de oude set niet te hebben.

    Aangezien op de warrior set is gebleken dat je er slechts een beetje kwa stats op vooruit gaat. Koop ik waarschijnlijk eerst goedkoop mijn 4e tier1 setpiece voor die imba setbonus (ja die van mij is dat wel). Dan spaar ik alle points totdat ik een aantal tier5 parts in één keer kan aanschaffen, of misschien wel een wapen. Wie weet...
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wapens zijn altijd cool, wel duur =O
    Ze zeggen trouwens dat alles goedkoper is geworden (nog makkelijker te krijgen...) maar hoeveel goedkoper, dat kan ik nergens vinden?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ze maken al die pvp troep echt te makkelijk om te verkrijgen :-/
     
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja maar tog zit nog iedereen heel de dag door te raide.....ik vind echt dat er te weinig word gepvped.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alle huidige pvp en arena rewards worden 15% goedkoper en de nieuwe items met hoger item level, worden ongeveer zo duur als de huidige rewards.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Pvp is echt belachelijk in World of Warcarft.
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, mooi genuanceerd antwoord hoor. Serieus, in welke zin zou het ''belachelijk'' zijn? Het is juist erg goed gedaan.. imo.
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is belachelijk door het feit dat elke idioot aan gear kan komen door elke week wat arena points te krijgen, wat nog het meest belachelijke is, is dat deze gear gelijk loopt met de tiers van de hoogste instances bijna.

    Daarnaast is het ronduit saai in WoW omdat je geen eigen gear of experience kunt verliezen. Wat in andere mmorpg´s kan. Als de arena gear zo makkelijk te verkrijgen is zouden ze minimaal de optie kunnen geven dat je deze gear ook weer verliest.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Raiden doe je toch niet alleen voor de gear?? Ik doe het iig voor het plezier.
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee tuurlijk niet, maar om een beetje alles te kunnen raiden heb je wel gear nodig. Deze gear moet je verkrijgen door bosses te verslaan. Het stomme is nou dat iedereen makkelijk aan de pvp gear kan komen die er bijna identiek uitziet als de pve gear.

    Wat belachelijk is, is dat pvp gear dus makkelijker te verkrijgen is dan pve gear en bijna net zo goed is...
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu op auchindoun lvl 34 ( 1/2 bar tot lvl 35 lol ) Belf Roque..
    Maar soms lijkt het of er bijna niemand speelt omdat er bijna niemand is in STV en dat soort dingen.
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    @Con, als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja..

    Klopt, zat daar ook eerst met me shaman, echt geen hond te bekennen. Ben nu in Tanaris, daar zijn best wel aardig wat mensen, ook ivm de instances daar.
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    mm slechte keuze dus?
    Want er zijn bij andere servers gigantisch veel lui en als ik hier een stad binnekom is het bijna leeg!
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    auchindoun is een van de realms die werden gelaunched wanneer TBC uitkwam. ze zijn idd wel wat leeggelopen, mede dankzij de verschrikkelijke battlegroup, het grote aantal blood elves/draenei en de slechte horde/alliance ratios
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina