1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    @ Benson, Ja, dan ga je verkramt rijden en dat wil niet.
    Maar jullie mochten alles zelf kiezen? Dat is wel genaaid. Ik mocht niet eens hood-cam :confused: Het moest per se bumperview 'omdat iedereen dat had'.
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Camera stond op de hood maar ik heb hem zelf op bumpercam gezet, vind ik fijner. Was ook niet druk daar dus die gast nam het niet zo nauw, het eerste uur was alleen de dagwinnaar daar dus die had de gelegenheid zegmaar 8) Stond verder een heel zwikkie uur tijden van meer dan 1 minuut ofzo...
     
  3. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen dat ik vandaag moest werken, anders was ik ook nog even naar een MM geweest rond Eindhoven (breda ofzo). Maar goed feli aan iedereen die iets heeft mogen winnen
     
  4. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    verkoop je ne stuur ?
     
  5. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend gemaakt wie die tv heeft gewonnen dan? Het is mij niet duidelijk wanneer ze dat bekend maken.

    Zo ja wie heeft hem gewonnen met welke tijd?
     
  6. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel een stuur verkopen, wat bied je :D
     
  7. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik irri vind is dat je tegenstanders in singleplayer
    niet opzij gaan als je met 150 km langs wilt rijden
    of soms duwen ze mij van de baan OF dan gaan ze heel langzaam rijden zodat je crashen tegen die auto

    maar wel een vette singleplayer waar je echt 10tallen uurtjes door kan brengen
    wat niet het geval was bij PGR3 dat was gewoon een puur online spel
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga deze game ook maandag kopen. Iemand ergens leuke prijzen gezien in omgeving Eindhoven/Helmond? :D
     
  9. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het laatste exemplaar bij Dynabyte Helmond voor €58.49 (klantenkaart korting). Klantenkaart is trouwens gratis aan te vragen via hun site. Scheelt toch weer 10% per game :)
     
  10. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik had 55.045 in Den Haag dus die HDTV is voor mij ;)

    kheb nu ook 2 stuurwielen en 2 keer forza waarvan 1 de LE met dank aan XBW :D

    Iemand playseat kopen? ^^
     
  11. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0

    ehmmm tommert ik had in zoetermeer een 54.88* maar ik ga ervanuit dat iemand daar nog wel onder is gedoken.

    zeker omdat ik zeker weet dat ik van die tijd nog wel een seconde of 3-5 kan afrijden. Maar goed ik vind het jammer dat ze niet alle tijden al op een site hebben gepost zodat je kan zien of je hebt gewonnen of niet. Wat dat betreft was het wel een beetje vaag geregeld.

    Ik werd door de medewerker in zoetermeer gebeld om 17.20 of ik de playseat en stuur even kwam halen. Toen ik daar was om 17.35 wisten de meeste mensen (info balie van niks) gelukkig zag ik die gozer nog die daar de hele dag had gestaan, toen werd er weer iemand anders bij geroepen. Uiteindelijk werden de bonnen gemaakt en moest ik bij de service balie die weer laten zien om die zooi mee te krijgen. Kom je bij de service balie (ook weer een rij van 10 minuten) staat die gozer zo te kijken van HUH?! wat wil je, moment ik ga even bellen.

    Nou ja uiteindelijk om 18.05 uur vertrokken met de spullen :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  12. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja bij ons in zoetermeer mocht je ook niets wijzigen. En ook maar een keer meedoen natuurlijk, en max 3 laps.
     
  13. Gossie

    Gossie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, bestel m 6 weken voor release bij GCshop en krijg m niet, bestel ik m een dag van te voren bij BOL.com en ligt ie gewoon de 9e in de bus!
     
  14. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen gefeliciteerd allemaal die gewonnen hebben! jammer dat het niet in Zwolle was, anders had ik er hard op geoefend:) ik kijk al een tijdje rond voor een playseat maar ooef wat zijn die dingen duur!

    Iemand die die playseat niet gebruikt? ik heb interesse!!:D maar wees niet te duur hea;):p
     
  15. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    srr voor dubbelpost!:x
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  16. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    die playseat, heb je foto's? PM mij dan é

    ps: hangt er daar een stuurke aan ?

    gaat het wél ng ? O-)

    *grapj*

    ben wél van BE, en ik geefj 70 - 80 Euro ervoor
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vreemd had dinsdag bij GCshop besteld en vrijdag gewoon binnen. Normaal krijg ik altijd een mailtje dat het onderweg is, maar dit keer niet. Dus stond beetje vreemd te kijken toen het er toch was.

    Jammer dat het spel verder tegen valt. Zit nu al op lvl 36 en heb 2 auto's met lvl2 upgrades en dan nog rij je ze op prof niveau weg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2007
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Naar al die mensen die mijn spul willen hebben: Er verschijnt zo een thread in X-bazaar. Daar kan je bieden :)
     
  19. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht het met smart af!!:D
     
  20. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    3-5 seconden sneller? Dan vraag ik me af welke baan en auto jij hebt gehad, want de snelste tijd op forzamotorsport.net staat op een 53.784. Die tijd haal je niet met een stuur en die brakke instellingen (assists aan en hulplijn).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina