1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke baan is er eigelijk gebruikt?(en welke auto?) kan ik zo even kijken tot hoe ver ik het red:D
     
  2. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Mugello Short
    R4: Porsche #3 Lechner Racing School Team 1 911 GT3 Cup (Dat is die rode met Muermans aan de zijkant erop)
    Assists stonden aan (incl. die irritante "ideale" lijn)
    Bumper view
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Knappe prestatie uiteraard, schuld ligt inderdaad meer bij de Mediamarkt dan bij jou.
     
  4. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow nou sorry dan ik ging er gewoon vanuit (ik heb het dus nog niet weer gespeeld) omdat mijn snelste ronde zeker niet foutloos was (ging een paar keer nogal wijd en soms had ik last van de traction control, was wel 2,5 seconde sneller dan mijn 2e ronde maar toch.
    Ik zal het vandaag nog eens proberen om te kijken wat het kan worden.
     
  5. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Short????
    In zoetermeer dus echt gewoon het full circuit
    en om verwarring te voorkomen mijn tijd was dus 1.54.88* dus niet onder de minuut zoals eerder gepost.

    Nu krijg ik ineens het idee dat die dude in zoetermeer het niet helemaal goed heeft gedaan. Ik bedoel als alle andere verstegingen op short hebben gereden en wij op het full circuit. Dan kan ik zowiezo wel naar die tv fluiten hahaha.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  6. JeePee

    JeePee Guest

    De schuld? Ik heb het spul maar 1 keer gewonnen hè. De andere playseat heb ik al 3 jaar :9

    Hier mijn verkoopdraadje: http://forum.xbw.nl/showthread.php?p=2375374#post2375374

    @ pmponer, short ja
     
  7. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan mooi kut, wij moesten op het volledige circuit rijden 8)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Hartstikke bedankt! Heb je de LE of de gewone versie gehaald trouwens? :)
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    oh je post suggereerde dat je diverse mediamarkts af bent gegaan om de spullen in de wacht te slepen ("ik heb nu 2 van dit en 3 van dat"). Verkeerd begrepen. Gefeliciteerd met je prijzen in ieder geval.
     
  10. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik tune m'n bak, hij gaat naar de C class, ik rijd races ermee, maar die tegenstanders blijven op een lagere class steken, waarom gaan ze niet mee naar een hogere, want ik win met gemakmakmak.
     
  11. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je hem niet teveel tunen ;)
    meestal rij ik banen die ik niet leuk vind met een super snelle auto dan is het sneller voorbij...wel makkelijker...en banen die ik leuk vind rij ik vaker met wat langzamere auto's
     
  12. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is toch onzin. Waarom stoppen ze dat getune er dan in 8) En zoveel auto's heb ik niet maar ik wil wel in een bak rijden waar veel aan gewerkt is, ik ga niet een een n00b bak rijden omdat ik het dan moeilijker heb want ik rij liever in een dikke bak waar veel aan gewerkt is etc
     
  13. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je ff racen en dan krijg je het vanzelf moeilijker ;)
     
  14. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik neem aan dat het op gegeven moment gewoon nodig is ;). Of je moet difficulty hoger en/of hulp spul af :)

    Ben nu zelf met Border MR2 aan het rijden en dat speelt zonder upgrades zo leuk dat ik het ff zo laat :)
     
  15. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een wereldspel zit met een vriend echt de heletijd te spelen met een honda cr-x die de 330 haalt met het meest geweldige geluid uit de uitlaat echt top gewoon
     
  16. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net voor mijn Golf GTI alle spullen gekocht die er zijn. Ik zit aan de max denk ik. Maar hij rijdt wel wreed hard nu..
    Geinig spel.........

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    na een tijdje worden de restrictie's een stuk strenger en dan kost het wel wat moeite
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben met de eerste serie races bezig, op een gegeven moment word het wel wat eentonig :p. Ga nu naar amateur, gelukkig weer ff een andere baan :)
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ohww ja en nog ff een vraagje, als ik me auto wil tunen kan ik alleen de druk van me banden veranderen, moet je dat andere unlocken ofzo?
     
  20. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen hoe verder je komt des te mooier de circuits en hoe vetter het spel wordt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina