Pal 60? Moet er meer van weten.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxmaniaxx, 8 jan 2003.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen,

Ik zou graag willen weten wat dat PAL 60 nou inhoudt. Ik heb dit gezien bij de instellingen van je xbox als je em opstart. Ik heb een Loewe 100 HZ tv:D (weet niet of jullie daar wat aan hebben:+ )

En hoe kan je weten of je tv dit ondersteunt? Heeft het met de kwaliteit te maken?

Graag zou ik hier wat meer van willen weten!:{

Alvast bedankt!

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euh...ben helemaal geen expert op dit gebied :) Maar het houdt volgensmij in dat de framerate 60 frames per seconde is...

edit/ Jou TV is 100 herz, die ondersteunt dus ook 60 frames per seconde. Je kunt hem in jou geval hoger instellen op je Xbox...dacht ik :confused: :)

Laatst bewerkt: 8 jan 2003
  3. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

60 hertz is "relaxer" voor je ogen

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Voor de laatste keer het aantal Herz is niet het aantal frames per seconde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nu het correcte antwoord niet echt.:confused: Is er iemand die dit echt weet?

6. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
  7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Al wil je het verschil zien dan kun je het beste de Dreamcast versie van Virtua tennis 2 aan zetten, daar is het verschil echt heel duidelijk. Als je een 100 Hz of 60 Hz tv hebt dan zou ik hem altijd op 60 Hz zetten, het loopt dan vloeiender en het ziet er minder kartelig uit. Ik zou zeggen probeer het zelf uit.

Deel Deze Pagina