Heey Xbox luitjes! Ik heb eergister de Xbox 360 play and charge kit ontvangen. Ik ben de accu al heel lang aan het opladen. Ik keek net even in het boekje dat het ongeveer 6 uur duurt om de accu via de 360 opteladen. En als de accu nieuw of oud was het iets langer kon duren voordat hij helemaal vol is. Ik heb de accu gisteren dikke 6 uur opgeladen en die dag daarvoor ook al wel een aardig tijdje. Ik heb er in die tijd niet mee gegamed, maar als ik kijk hoe vol die accu al is blijft hij op 1 streep staan. Als ik de controller net aanzet staat het batterij vakje helemaal vol, maar kort daarna springt hij weer over op 1 streep. En ik kan dan de Xbox guide button en de start button niet gebruiken. Wie van jullie heeft nog meer dit probleem? Is dit normaal of kan het zijn dat de accu of oplader deffect is? Ik hoop zo spoedig mogelijk op antwoord. Groeten, PatersNL
Denk dat het meer ligt aan de controller Omdat je zegt dat je Guide Button en start niet kan gebruiken. Wat zegt de accu bij een andere controller?
Zoals MM al zegt, er is waarschijnlijk iets met je controller. Ga terug naar de winkel en ruil 'em. Als het ook met andere controllers voorkomt, bel de helpdesk, waarschijnlijk is er dan iets met je 360. Dan kan je hem terugsturen.:b:
Ik denk van niet, dat er iets met mijn controller is. Want aan het begin doen die knoppen het wel als hij net aan de lader zit. En met batterijen doet de controller het ook wel. Ik ga straks ff testen of de accu hetzelfde doet op de andere controller.
Het ligt aan de accu, want die batterijen die in de 2e controller zitten doen het wil in de 1e, maar die accu doet het ook niet in de 2e controller. Dus dat wordt terugsturen. En ik schaf dan denk ik de Quick charge kit aan.