Ik ben nu bij Stage 4 aangekomen en heb een leuk geld bedrag. Nu vraag ik mij af welke auto ik moet kopen om ook Stage 4 een beetje door te komen. Ik zelf heb dit al: Auto's - Mitsubishi Lancer EVO VI Tommi Makkinen edition met 461HP Geld - 151,405 Stage - 4 En als extra prijzen auto die ik niet ga verkopen heb ik een Mercedes Benz SL600. Dus welke auto moet ik nemen voor Stage 4
Als je ergens in de 4e stage bent kan je na een race een Ford gt concept kopen. dit is een hele snelle auto maar kost wel 150,000. ik zou voor de Ford GT concept gaan. Maar hoe kom jij aan een Mitsubishi Lancer EVO VI Tommi Makkinen edition
o, ja nu zie ik hem ik kijk nooit zo erg naar die kleine lettertjes. Weet iemand hoe het eigelijk zit met de quick race's ik heb gehoord dat je auto's daarmee kan winnen.
ik zou ook voor de ford concept gaan, alleen als je die neemt heb je eigenlijk geen tegenstand meer want die trekt iedereen eruit behalve 1tje (kweenie meer hoe die het maar hij komt vaak voor bij drag race en in het lijste van de merken iz het het merk wat helemaal onderaan staat) maar k zou dus cker voor die concept car gaan
ik heb net stage 5 gewonnen, alle 5 races in 1 keer gewonnen met mijn honda integra r 96(de auto die ik na mijn 206 kocht)
khep nu 562,405 Credits dus als iemand iedeën wil aandragen mag het Bvb een kar met maximale tuning. Die ongeveer rijd als een Lancer EVO VI of VII en ik heb mijn S Licence al.
ik rij nog wel in me integra, maar ik heb wel alle gewonnen wagens nog in me garage, en een volledig getunde mustang gt die ik niet gebruikt heb en nog een volledig getunde 206(eerste bak), en een half getunede impreza(heb er 2, 1 is er gewonnen).
koop de lotus exige die is egt machtig en als je niet op topsnelheid kunt winnen zet je er in heigh gear in m,n autos. lotus elise ook goed haal 10 seconden ermee met dragrace lotus exige: zeer goed vooral sturen lotus spirit speedster 206 tipo 33/2:is ook zeer goed weegt 505 kilo heeft 400 hp savanne rx3 racing 300sl chevelle cosmo sport abarth 131 ralley zero toyota 2000gt 5turbo1.4 hv turbo jaguar mk2 for sale celica gt four heb de gt concepr gehad vond niet fijn te veel wheel spin ik heb tcs uit owja meeste autos heb ik gewonnen met de oficcial race gewoon officail race dan eerste worden dan krijg je een auto doe maar met de exige die is echt achtig
Ik zoek een auto die snel genoeg is voor Seizoen 2. Ik heb de TIPO niet meer ]:- dus dat kan niet meer..
heb je daardoor zoveel credits???? ten eerste moet je geen mercedes kopen, die rijden voor geen meter, misschien moet je maar een exige, nsx, impreza of een ford gt (concept) kopen/winnen. de gewone gt is zeker snel genoeg voor seizoen 2 en die gaat je niets kosten, waarom hou je die lancer eigenlijk niet gewoon???
whoehoe die Tipo bracht toch een bonk geld in het laatje! was wel een super mooie bak maar die dollars kon ik echt niet weerstaan, Heb nu trouwens die witte ford concept van 1100 kg met 1203 PK, echt niet normaal mee te rijden maar is wel leuk om in je garage te hebben. Is jullie trouwens al opgevallen dat er 2 auto's zijn waarvan de achterspoiler omhoog komt na ongeveer 150 kmph? Die witte ford concept heeft dat dus en nog een vette concept car waar ik de naam niet meer van weet AlphA
ford concept car Tot nu toe vind ik de ford gt concept de beste wagen, maar uhw waar kan ik die ford concept halen die staat niet te koop bij mij, dus zal je hem wel weer in een race moeten winnen, moet je bij gran turismo 3 ook altijd IN ieder geval waar haal ik die concept vandaan!?
ik raad je aan een van deze auto 's te kopen - Chevorlet Corvette z06 - Ford GT Concept - Mercedes-Benz CLK400 - Audi Sports GT - Lotus Espirit (2002) - Jiotto Caspita winnen
Witte Ford concept? je hebt volgens mij alleen de ford GT en de ford GT concept (en ook de mustang) de ford gt concept was er volgens mij alleen in geel en de ford gt alleen in zwart. Of je bedoelt de Ford GT90 met driehoekige achterlichten. maar hoe haal je die? (ben nu in seizoen 2)